Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 har alltid likt sjokolade og slikt, men nå i det siste har jeg vært helt tullete etter noe søtt.. har så lyst på SJOKOLADE!!!!!!!!!!!! har nesten abstinenser her jeg sitter.. har så lyst på M og stratos og non-stop og ALT!!
Skravlefruen med huleboer Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Kom bort her så skal du få grave deg ned i kjøkkenskapet mitt. jeg har en full pose med M&M og en full pose med apebrøl. Har dessuetn chips og 2 liter med iskrem. Kan sikkert finnes frem litt pepsi max også. Desverre (for meg!) så byr snop meg i mot etter fire uker med kvalme ;-( Sparer noen kalorier på det da...hihi
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2008 Oo my god!!!!!! *løper så fort jeg klarer bort til kjøkkenskapet ditt!!* skulle ønske du var naboen min...
konemor med gutt+spire:) Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 jeg sitter desverre å trykker i meg godis som vi kjøpte i sverige nå på mandag. 2kg godterier i løsvekt HVER kjøpte vi...... til sammen ti kilo små godt hvorav vi gir bort 6kg. i tilleg til chips og brus og sjokolade. helt sinnsykt. er kjempe kvalm men det er så mye godt i boksen at jeg klarer ikke la vere å spise. livs farlig!! så for all del kom og hjelp meg før jeg sprekker!!! inviterer alle som vil!
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2008 sitter bare å sikler jeg.. har endevendt kjøkkenskapet og finner bare en halvspist nugattiboks som har gått ut på dato for ett halvt år siden..sitter å vurderer om jeg skal kaste den eller spise..*desperat*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå