Gå til innhold

3-4mnd, hvordan er natta?


Anbefalte innlegg

Skrevet

når legger de seg? å når våkner deres barn? min lille gutt har plutslig begynt å bli veldig urolig på natta, han er 3 å en halv måne!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og han sov hele natta fra han var 2mnd

Skrevet

ifra å våkne 2 ganger (frem til hun var 7-8 uker), har hun våkna bare en gang frem til denne uka faktisk.. =) nå sover hun rundt...

ja, hun våkner litt innimellom, men det holder å bare vogge henne i vugga å gi henne tutten,.. 3-4 min så sover hun igjen

Skrevet

glemte å skrive at hun sovner mellom 20 og 21 på kvelden og nå sover hun til ca 6-7 på morgenen..

Skrevet

lurer på om at gutten min trenger mer å spise jeg på kvelden!

Skrevet

4 mnd og bader og legger seg sammen med storebror rundt klokken 20 og da sover hun til ca 07.

Skrevet

Vår gutt er litt over 4 mnd. Han legger seg mellom 20 -21 og sover til kl.7- 7.30. Våken rundt kl.3 0g 6 å får pupp. Han sov hele natta uten mat en periode. Har begynt med grøt, men han sover ikke noe mere fordet. Men min spiser bare å sovner igjen med en gang. så det er igrunn greit

Skrevet

noen som måtte begynne å gi babyen grøt når h*n var 3 å en hal måne da?

Skrevet

På helsestasjonen sa de til meg at jeg kunne begynne med grøt da snuppa var 3 og en halv, dette fordi hun har hatt problemer med avføring og de mente dette ville gå seg til hvis vi begynte med fast føde. Jeg har ikke begynt enda for jeg prøvde akupunktur og det har funket kjempe bra på magen hennes. Sånn frukmos og sviskesaft har hun fått siden hun var 3 og en halv.

Skrevet

men da tror jeg at jeg skal prøve meg på grøten.. det kan ikke vær såå stor forsjell om jeg begynner nå elr om et par uker når han har blitt 4 mnd

Skrevet

Med førstemann begynte jeg med grøt når han var 3,1/2 mnd. Og han er født 3 uker før termin også. Gikk kjempe fint. Han elsket grøt og det gjør han vi har på 4 mnd også. Bare prøv med smaksprøver i starten.Så enn vet om magen tåler det

Skrevet

Mi er 4 mnd. Hun legger seg 20-20.30 og våkner ca 07. Sover hele natten etter at vi begynte med grøt. =)

Skrevet

emilie legger seg klokka 19.00 og sover til mellom 06.00-08.00.

og sover som regel 2-3 timer etter hun har fått mat da.

Skrevet

Lille sovner som regel i 22 tiden, så får hun litt mat når jeg legger meg ( ca 23.30) , sover da i 7-9 timer, får mat og sover i ca tre timer til. Hun er akkurat 3 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...