Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 når legger de seg? å når våkner deres barn? min lille gutt har plutslig begynt å bli veldig urolig på natta, han er 3 å en halv måne!!
Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 16. juli 2008 og han sov hele natta fra han var 2mnd
Mammaen til Turid Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 ifra å våkne 2 ganger (frem til hun var 7-8 uker), har hun våkna bare en gang frem til denne uka faktisk.. =) nå sover hun rundt... ja, hun våkner litt innimellom, men det holder å bare vogge henne i vugga å gi henne tutten,.. 3-4 min så sover hun igjen
Mammaen til Turid Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 glemte å skrive at hun sovner mellom 20 og 21 på kvelden og nå sover hun til ca 6-7 på morgenen..
Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2008 lurer på om at gutten min trenger mer å spise jeg på kvelden!
Nelly79 Skrevet 16. juli 2008 #6 Skrevet 16. juli 2008 4 mnd og bader og legger seg sammen med storebror rundt klokken 20 og da sover hun til ca 07.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 16. juli 2008 #7 Skrevet 16. juli 2008 Vår gutt er litt over 4 mnd. Han legger seg mellom 20 -21 og sover til kl.7- 7.30. Våken rundt kl.3 0g 6 å får pupp. Han sov hele natta uten mat en periode. Har begynt med grøt, men han sover ikke noe mere fordet. Men min spiser bare å sovner igjen med en gang. så det er igrunn greit
Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. juli 2008 noen som måtte begynne å gi babyen grøt når h*n var 3 å en hal måne da?
Nelly79 Skrevet 16. juli 2008 #9 Skrevet 16. juli 2008 På helsestasjonen sa de til meg at jeg kunne begynne med grøt da snuppa var 3 og en halv, dette fordi hun har hatt problemer med avføring og de mente dette ville gå seg til hvis vi begynte med fast føde. Jeg har ikke begynt enda for jeg prøvde akupunktur og det har funket kjempe bra på magen hennes. Sånn frukmos og sviskesaft har hun fått siden hun var 3 og en halv.
Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 16. juli 2008 men da tror jeg at jeg skal prøve meg på grøten.. det kan ikke vær såå stor forsjell om jeg begynner nå elr om et par uker når han har blitt 4 mnd
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 16. juli 2008 #11 Skrevet 16. juli 2008 Med førstemann begynte jeg med grøt når han var 3,1/2 mnd. Og han er født 3 uker før termin også. Gikk kjempe fint. Han elsket grøt og det gjør han vi har på 4 mnd også. Bare prøv med smaksprøver i starten.Så enn vet om magen tåler det
Ninemi Skrevet 16. juli 2008 #12 Skrevet 16. juli 2008 Mi er 4 mnd. Hun legger seg 20-20.30 og våkner ca 07. Sover hele natten etter at vi begynte med grøt. =)
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #13 Skrevet 16. juli 2008 emilie legger seg klokka 19.00 og sover til mellom 06.00-08.00. og sover som regel 2-3 timer etter hun har fått mat da.
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 16. juli 2008 #14 Skrevet 16. juli 2008 Lille sovner som regel i 22 tiden, så får hun litt mat når jeg legger meg ( ca 23.30) , sover da i 7-9 timer, får mat og sover i ca tre timer til. Hun er akkurat 3 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå