WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Ikke så mye å finne på her. hehe... Spurte sambo om dette, og han sa: RYDDING! HÆ?? Rydding??, sa jeg. Hehe, jada, det er han som rydder mest her, men klart jeg rydder! Og det sa jeg klart i fra til han. Så sa jeg: Noe mere da!? Neida.. ikke noe mer... Ikke så rart han ikke ville svare på flere sånn som jeg klikka på den med rydding.. Stakkar. hehe...
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Hvis jeg drikker noe med sugerør, så tygger jeg det ALLTID i stykker mens jeg drikker.
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2008 Menneh.. over til mine uvaner, DET glemte jeg da. Når jeg prøver et klesplagg, er jeg møkka dårlig til å legge det tilbake i skapet igjen! Stolen er fin å ha. Ellers biter jeg litt negler når jeg ser er skummel eller spennende film, og da legger jeg de på bordet (ja! EKkelt!), MEN. Jeg tar de vekk senest dagen etter da. Hehe.. ( etter at sambo har påpekt det, vel og merke... Ellers kommer jeg ikke på noe mer.. faktisk. Tror heller ikke jeg skal spørre samboeren min igjen, for å si det sånn...!
EnLitenPrins Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Hive ting på gulvet når jeg legger meg..Er jo greit det da, men jeg gidder aldri og plukke det opp igjen før det har gått noen dager
*Rutletutt* Skrevet 16. juli 2008 #5 Skrevet 16. juli 2008 Jeg er veldig utålmodig og blir lett hissig...desverre:o(
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. juli 2008 elisabeth: innlegget mitt skulle ikke komme etter ditt. Hehe.. så det ble litt teit med " Over til MINE uvaner". Sorry! :)
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 16. juli 2008 #8 Skrevet 16. juli 2008 Den uvanen som nok irriterer sambo mest er nok at jeg ALLTID reiser meg og går mindt i en film hvis vi ser på det. Jeg klarer aldri å se en hel film, er altfor rastløs i sjela til det..Der ligger nok grunnen til at jeg aldri går på kino=)
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 16. juli 2008 Rutletutt: Jah!! Helt enig, kjenner meg skikkelig igjen der jeg også. Litt flaut, men blir faktisk forbanna bare jeg ikke får opp fryselokket igjen.. Eller, irritert og Åh og banneord og, du vet. Går ikke ting som jeg har planlagt det, blir jeg faktisk rimelig sinna! hehe..
Mille** Skrevet 16. juli 2008 #10 Skrevet 16. juli 2008 Hehe.....jeg er også en liten hissigpropp. ;o) Tørr ikke spørre mannen min om evt uvaner, men jeg pleier å ha føttene på bordet (bare her hjemme), og det er jo ikke særlig pent.
*Rutletutt* Skrevet 16. juli 2008 #11 Skrevet 16. juli 2008 Ja, det er sånn jeg også er. Har ødelagt mye jeg pga at jeg ikke har fått noe til;o/ Samboers uvaner er å ikke ta ting i oppvaskmaskinen - bare sette det på benken eller i vasken + å aldri bytte ut den tomme dorullen. Ligger den nye oppå...hva er det for slags latskap da!?! ;o/ Han er også fæl til å legge brukte klær på stolen på soverommet i stede for på vaskerommet....
OsloMor Skrevet 16. juli 2008 #12 Skrevet 16. juli 2008 Pinlig,men jeg avbryter folk. Det er veldig usympatisk, I know.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå