Gå til innhold

Pakk sykehusbagen i tide!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde selvsagt supergod tid igjen til fødselen, så her var ikke bagen eller noe annet pakket da vannet gikk 1 måned før termin. Jeg ringte føden og fikk beskjed om å legge meg ned og få noen til å pakke for meg, så jeg la meg på sofaen og dirigerte mannen min og faren min rundt. Resultatet ble et par t-skjorter, en bukse, slippers (takk til stesønnen min for dem), TRE flasker linsevæske (og jeg som hadde på meg briller da jeg dro, og ikke brukte linser på sykehuset i det hele tatt), samt truse med fransk åpning, og en annen litt raffinert truse som mannen min først fant fram så jeg kunne ta den på da vi dro (han forsto selv at den ikke var helt saken, men hvordan den havnet i bagen lurer jeg litt på...) ;-)

Så jenter: pakk bagen selv, og gjør det i tide! Plutselig har du bruk for den!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe, så moro med den trusa med fransk åpning : )

Skrevet

kajskje han pakket den i tilfelle du ville føde med truse på hihi;) får kanskje begynne å pakke baggen jeg også da. har termin om en mnd.

Skrevet

enig med deg!! jeg fikk dette problemet da jeg skulle ha nr 1... ikke serlig mye nytte for min mann å finne frem klær og slikt til meg nei... så denne gangen er bagen klar allerede nå 3,5uke før termin... bare å slenge oppi toalettmappa som står på badet med alt det nødvendige oppi...

Skrevet

Pakket min i dag... ligger lapp på toppen om hva som mangler. Godt å få det gjort for formen er ikke særlig å skryte av.

Skrevet

Hehe så utrolig bra!!!

regner med at trusene med fransk åpning ikke ble så fryktelig mye brukt på sykehuset ;)

jeg har skrevet opp en liste over hva som skal oppi sånn i tilfelle det må pakkes i en fei, men bør vel tydeligvis dobbeltsjekke innholdet før jeg drar ut av døra ja... hehe :)

Skrevet

Hehe, morsomt....

Jeg har menstermin i morgen og UL termin om 10 dager, har satt en aapen veske i gangen med helsekortet, noe annet foedselsforberedende, deo, hudkrem, vaskeservietter til ansiktet og 4 energibarer + to pakker med noetter og frukt. Har tenkt at dette er MINIMUM, men kanskje jeg maa pakke lit staesj ekstra, som klaer ja... Skal ha med yogamatten (tykk type) og noen puter, men det vet mannen min om saa DET klarer han selv. Men vil jo aboslutt unngaa truser med fransk aapning, hehe, et kneippbroed og evt hoeyhaelte sko, fnis....har hoert mange morsomme historier.

Gjest Mamsen t 3 jenter *har født*
Skrevet

Jeg er/var 3.gangs og lekevel sto jeg der og pakket bag rett før jeg dro til sykehuset.

Tusen takk til *Blueberrypai* som var våken i går morges kl 05 og kunne gi meg en liste med utstyr :)

Skrevet

Hehe, truse med fransk åpning er virkelig det man føler seg iform til etter en fødsel kan jeg tenke meg;-) Knis!

Jeg pakket fødebagen i uke 35/36 tror jeg det var, men har pakket den om noen ganger. Jeg har termin imorgen, og nå står den klar. Jeg har også pakket ned ting til kjæresten min, regner med at han kan bli litt svett på føden, og trenger å freshe seg opp litt;-)

Et tips til fødebagen: Kjøp små flasker med shampo/balsam, hudkrem og slikt på VITA, så slipper man å dra med seg så store flasker. Parfymerier har også masse reisepakker med gode produkter nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...