NoDoubt Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Off, det er et evig stress hver gang. Svigerinna gidder sjelden. Svigers er ikke så aktuelle. Mine foreldre har mange barnebarn og vil spør de minst mulig. Har blitt invitert med ut på fredag og ingen barnevakt. Vurderer nå å ringe min søster. Eneste er at jeg da må ha alle hennes 3 på overnatting tilbake.... Ikke lett....
blond Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Vi har fast barnevakt. Fant ei i barnehagen som ville tjene litt ekstra og har henne faste dager. Det er veldig greit. Slipper å slite med familie og så blir det forutsigbart. Anbefales!
NoDoubt Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2008 Det er min store drøm. Men jeg kjenner ingen jenter i "barnevakt alder":-(
blond Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Forslag: Kontakt en videregående skole og spør på barne- og ungdomsarbeiderlinjen om noen er interessert.
Joikaboll@ Skrevet 16. juli 2008 #5 Skrevet 16. juli 2008 vi har barnevakt når vi trenger det, mine foreldre stiller opp, men ingen andre da. Mine foreldre har også en del barnebarn, men alle er mine ;o) Skjønner problemet ditt, du blir liksom litt skyldig.
love ya kidd...=) Skrevet 17. juli 2008 #7 Skrevet 17. juli 2008 sliter ikke med det vi heller... vi har svigers rett over veien, så det er aldri noe problem hvis ikke de skal ut på noe.. ellers så har jeg tvillingsøstre på 12år som har veldig lysst..=)
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #8 Skrevet 17. juli 2008 har mamma, men passer jo alltid ikke med hennes planer. hun passer 3 gang i mnd i gj.snitt. søkt avlastning gjennom barnevernet, men ikke fått svar enda.
Trollkatt Skrevet 17. juli 2008 #9 Skrevet 17. juli 2008 Vi flytta til nabolaget til svigers for å ha barnevakt i nærheten, men det hjelper dessverre ikke når de reiser bort stort sett hver eneste helg... Moren min er som regel villig, men hun er alene, så vi vil ikke spørre henne så ofte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå