Anonym bruker Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Det har vært en stygg dyrevernssak tidligere i sommer hvor ei dame ble fratatt 22 hunder av mattilsynet pga grov misshandling. Hun har blant annat visstnok slått ihjel noen hunder og foret de andre med. Hundene så bare ikke ut når de ble hentet ut og psykisk er mange av de fullstendig ødelagte. Nå har Mattilsynet vurdert det dit henn at hun skal få igjen 4 av hundene. Se her: http://www.tvromerike.no/ Saken trenger publisitet.Please - hjelp meg! Gjør hva du kan for disse hundene. Flere artikler kan finnes på Varingen.no, Glomdalen.no og Tv2.no feks...
PyttPytt Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Har ikke lest artiklene men dama burde jo råtne i fengsel, ikke få igjen hundene!!
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Jeg klarer ikke å lese sånne historier jeg. Syntes faktisk (vet det er som å banne i kirken) det er verre å lese sånt om dyr enn om mennesker.
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 16. juli 2008 #6 Skrevet 16. juli 2008 Men hva kan vi gjøre her inne da? Om mattilsynet har bestemt at hun er skikket til å ha 4 hunder så må de jo har vurder det. Ille med slike mennesker, men jeg vet ikke helt hvor dib kommer inn i bildet. Start en underskirftkampanje mot at hun skal få tilbake hundene sine. Er det ikke på underskrifter.no det er mulig tro? Da skal jeg med glede skrive under!
Northernlights Skrevet 16. juli 2008 #7 Skrevet 16. juli 2008 Hadde det vært opp til meg, hadde hun ikke fått ha 4 hunder engang...ikke etter noe sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå