Gå til innhold

vore på ul kontroll i dag:( trist og redd

Anbefalte innlegg

Skrevet

vore på kontroll på ul i dag, viste seg at eg ha kort livmorhals (2cm) er i veke 26+2 no. Er heilt lukka og ungen ha da fint. Vart sendt heim og skal ta da me ro og gjere minst mulig, skal på ny kontroll tirsdag. Viser det seg at det da er forandring so blir eg sendt til haukeland me strengt sengeleie.

Nokon andre i liknande situasjon eller veit om nokon som ha opplevd da samme, og veit ke da gjekk??

Klem fortvila mamma

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har desverre ikke noe svar å gi deg, men masse LYKKE TIL!

Skrevet

Hadde en kollega som opplevde det med begge sine. Var sykemeldt og måtte holde sengen i flere uker. Gikk superdupert begge gangene :-)

Følg legen anbefalinger. Det ordner seg nok, skal du se :-)

Skrevet

Har en venninne som aborterte i uke 22 pga kort livmorhals. Fødselen satte rett og slett igang. Den korte livmorhalsen var ikke oppdaget før det.

De neste to svangerskapene ble livmorhalsen knyttet igjen, med tråd. Hun måtte holde sengen i 4 mnd i det ene svangerskapet, og i 1,5 mnd i det siste. Gikk veldig bra med begge. Og hun taklet det fint, men orket ikke mer enn to svangerskap. Det er jo selvfølgelig slitsomt å ligge til sengs fullstendig i ro over så lang tid. Men det går, alt går med rett innstilling!! :)

Lykke til!

Skrevet

HI her

dei diskuterte om dei skulle legge inn trå på meg og, men eg var komme so langt at det kunne gjere det vondt verre med å starte rier, infeksjon osv..

So er berre å vente til tirsdag å sjå om det er nokon forandringer..

Men vertfall trygt å vite at dei vil gjere alt for at gutten min skal greie seg, han var blitt 1063gram so han har jo begynt å vekse godt HELDIVIS:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...