LINDA*** Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 15 mnd. Og enser nesten ikke meg:( Det er pappa pappa pappa heele tida. Ikke vil han leke med meg, og ikke vil han til meg når jeg kommer hjem fra jobb. Og går pappan så er det vræl og hyling ustoppelig:( Det er helt forferdelig for meg:( Hvor lenge skal dette vare?
metaMORfose Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Slike ting går gjerne over. Ikke prøv så hardt, og gjør deg selv tilgjengelig uten å mase eller tvinge deg på. Sett deg f.eks på gulvet og begynn å bygg duplo eller lek med noen leker, bare sånn for deg selv. Da skal du se han kommer bort til deg. Men press deg fremdeles ikke på, bare la det være helt rolig. Men dere som leser denne tråden, tenk hvor mange fedre som føler det på samme måte! Mange mødre nyter denne avhengigheten. (Ok, jeg har besøk av ei venninne som måtte på do - tihi. Avhengig av Dib, ja! Men nå kommer snart resten av vennene også. God kveld.)
LINDA*** Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2008 Ja, jeg vet så godt at i de fleste av tilfelle så er barna mammadalter. Men jeg har bevisst involvert pappan maks helt fra fødselen av. Og han er en fantastisk pappa å ha:) Ingen tvil om at jeg har funnet The Guy! Men jeg blir faktisk litt lei meg, når det er sånn. Hver dag Tipset over her har jeg gjort. Har satt meg ned og funnet fram leker, men han gjør ikke så mye for å komme bort, liksom. Blir hos pappan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå