1stor1liten =) Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 hadde reflex sin vinterdress i vinter som var og er veldig fornøyd med den men fleece foret kunne jeg gjerne byttet vekk. mener å ha lest her inne at de selges med ullfor også men det har ikke jeg sett i butikken. noen som har den?
blond Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Nei, vet bare at den selges. Jeg synes det fungerer greit med ulldress (Reflex) i vinterdressen med fleecefôr på ekstra kalde dager.
gullgutten_min! Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 jeg hadde den med ullfor (løs ulldress) fra reflex i fjor og kommer nok garantert til å kjøpe den til vinteren også!! den var bare helt super!! vi brukte dressen mye uten for og vi brukte også bare ulldressen en hel masse! anbefales på det sterkeste
1stor1liten =) Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2008 husker du prisen på den? ungene mine er så varme av seg, spesielt prinsessa og fleece funker ikke. bruker heller ikke klær eller jakker av fleece. men er ulldressen alltid løs eller kan den festes i dressen?
tannpuss Skrevet 16. juli 2008 #7 Skrevet 16. juli 2008 Ja helt enig. Reflex sin dress med ullfor er helt ypperlig. mener vi betalte 899,- for den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå