Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Jeg gjør alt av husarbeid, klart ikke like ofte, men prøver.. Pluss at jeg går en halvtime/time for å sjekke hesten på beitet. Der er det også mye bratte bakker.. Ellers er jeg veldig oppegående, selv om ryggen verker, bekkenet murrer osv.. (37+4) Føler at jeg kanskje får den ut før ved å være aktiv enn å ligge på sofaen å vente... ?? Noen med erfaringer:) ?
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Ikke erfaringer med å få ting igang nei.jeg klarer knapt å gå eller kle på meg for tiden..alt presser sånn nedover og dritvondt i lysken..skulle ønske jeg kunne være i stand til å gå meg en laaaang tur;)hehe ellers tror jeg det er individuelt om det er best å være aktiv eller ikke.har hørt forskjellig.men en ting jeg har bitt meg litt i ,en historie om en venninne av søstersen.hun gjorde ALT for å få igang fødelen,gikk trapper,vasket ned huset,masse sex,var veldig aktiv kan man si.men da legen gav henne beskjed om å gå hjem å legge seg og slappe av..først da startet fødselen.. ikke enkelt å vite hva som skal til for akkurat deg nei..
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 huff.. d er ikke mye jeg er aktiv for tiden..jeg er ikke dugende til noen ting føler jeg..skal være gla jeg kan gå til postkassen å litt til:( har bekkenløsning og låsning,så jeg gleder meg til å begynne å gå igjen..
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Er egentlig i himla bra form, går en god del, men har et vondt bekken så det går smått med meg. Problemet mitt er at jeg er litt redd for å bevege meg særlig langt alene. Jeg har streng beskjed om å ligge flatt ned med det samme dersom vannet går! Babyen sitter i seteleie, og er ikke festet i bekkenet (sitter skrått over). De er litt redde for navlesnor-fremfall da... Ikke moro å ligge på fortauet eller i butikken eller noe dersom det skulle skje noe nå. Liker best å ha med meg noen, men de fleste venninner o.l er på ferie.Derfor begrenser radiusen seg litt. Men benytter meg av å ta med sambo på tur når jeg har mulighet!
moni-65-mamma til 6:-) Skrevet 16. juli 2008 #5 Skrevet 16. juli 2008 Hei:) Tror det er sunt å være litt aktiv, hvis en orker, men har ingen tro på at babyen kommer før den skal uansett. Gevinsten ved å være aktiv, er at en holder seg i god form til babyen kommer og at fødselsarbeidet kan bli litt lettere. Jeg selv er vel litt for aktiv nå... Strever med å gjøre et hus beboelig og skal flytte inn med 5 unger om en og en halv uke, men ingenting er ferdig.. I går malte jeg 13 timer nesten uavbrutt, og i dag er jeg litt utslått. Jeg "virker " bare hver 2 dag... Men alle må jo kjenne hva en orker... vi er ulike sånn. Skal jo ha litt overskudd til fødselen også!!!
*kuligjen* Skrevet 16. juli 2008 #6 Skrevet 16. juli 2008 Er 9 dager på overtid idag. Er aktiv hver eneste dag, går tur og slikt. Søndag gikk jeg på fjelltur. Hele vein til toppen, på 6 dager over termin Stolt av meg selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå