Gå til innhold

Hvor mye beveger dere dere på de siste ukene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør alt av husarbeid, klart ikke like ofte, men prøver..

Pluss at jeg går en halvtime/time for å sjekke hesten på beitet. Der er det også mye bratte bakker..

Ellers er jeg veldig oppegående, selv om ryggen verker, bekkenet murrer osv.. (37+4)

Føler at jeg kanskje får den ut før ved å være aktiv enn å ligge på sofaen å vente... ??

Noen med erfaringer:) ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke erfaringer med å få ting igang nei.jeg klarer knapt å gå eller kle på meg for tiden..alt presser sånn nedover og dritvondt i lysken..skulle ønske jeg kunne være i stand til å gå meg en laaaang tur;)hehe

ellers tror jeg det er individuelt om det er best å være aktiv eller ikke.har hørt forskjellig.men en ting jeg har bitt meg litt i ,en historie om en venninne av søstersen.hun gjorde ALT for å få igang fødelen,gikk trapper,vasket ned huset,masse sex,var veldig aktiv kan man si.men da legen gav henne beskjed om å gå hjem å legge seg og slappe av..først da startet fødselen..

ikke enkelt å vite hva som skal til for akkurat deg nei..

Skrevet

huff.. d er ikke mye jeg er aktiv for tiden..jeg er ikke dugende til noen ting føler jeg..skal være gla jeg kan gå til postkassen å litt til:(

har bekkenløsning og låsning,så jeg gleder meg til å begynne å gå igjen..

Skrevet

Er egentlig i himla bra form, går en god del, men har et vondt bekken så det går smått med meg. Problemet mitt er at jeg er litt redd for å bevege meg særlig langt alene. Jeg har streng beskjed om å ligge flatt ned med det samme dersom vannet går! Babyen sitter i seteleie, og er ikke festet i bekkenet (sitter skrått over). De er litt redde for navlesnor-fremfall da... Ikke moro å ligge på fortauet eller i butikken eller noe dersom det skulle skje noe nå. Liker best å ha med meg noen, men de fleste venninner o.l er på ferie.Derfor begrenser radiusen seg litt. Men benytter meg av å ta med sambo på tur når jeg har mulighet!

Skrevet

Hei:)

Tror det er sunt å være litt aktiv, hvis en orker, men har ingen tro på at babyen kommer før den skal uansett.

Gevinsten ved å være aktiv, er at en holder seg i god form til babyen kommer og at fødselsarbeidet kan bli litt lettere.

Jeg selv er vel litt for aktiv nå...

Strever med å gjøre et hus beboelig og skal flytte inn med 5 unger om en og en halv uke, men ingenting er ferdig..

I går malte jeg 13 timer nesten uavbrutt, og i dag er jeg litt utslått.

Jeg "virker " bare hver 2 dag...

Men alle må jo kjenne hva en orker... vi er ulike sånn. Skal jo ha litt overskudd til fødselen også!!!

Skrevet

Er 9 dager på overtid idag. Er aktiv hver eneste dag, går tur og slikt. Søndag gikk jeg på fjelltur. Hele vein til toppen, på 6 dager over termin :)

Stolt av meg selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...