Anonym bruker Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Fødte ei lita tulle for snart 6 mnder siden. Og nå er jeg gravid igjen.. Er utrolig usikker på hva jeg skal gjøre, det var absolutt ikke planlagt. Jeg er bare 20 år.. Er mye jeg skal /vil gjøre etter mammapermen. Er ikke det rette tidspunktet føler jeg, jeg har jo nettopp født! skal jeg gå enda et år gravid jeg da, tror jeg ikke jeg klarer. Legen min sa man burde værtfall vente et år etter man føder, til å få en til pga kroppen. Hva skal jeg gjøre? Er det noen her som er ung mamma med tettebarn? Tenker veldig på og ta abort, men vet ikke om jeg klarer.... :/
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Jeg har en på 3,5 mnd og venter en ny... Er 22.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Jeg har en på 19 mnd, en på 3 mnd og en på vei. Er 23.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 En venninne av meg ble gravid igjen da jenta hennes var 6 UKER. Det gikk bra. Fint med tette søsken. Hun var også i begynnelsen av 20-årene da det sjedde. Er det ikke like greit å få to stykker på rad nå som du først er i gang. Uansett lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå