mahlin Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Skal ha ny mobiltelefon, og syns rett og slett det er for mange modeller på markedet for tiden, at jeg ikke klarer å bestemme meg! Har dere noen ambefalinger? Nokia? Sony Ericsson? eller LG?? Er helt blank, enda jeg har letet i laang tid no hehe!! Kom gjerne med innspill til meg
Mor&barn Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 skrekkelig fornøyd med min sony ericsson c 702
Turid Laila Skrevet 16. juli 2008 #5 Skrevet 16. juli 2008 Jeg sverger til Sony Ericsson, og min z550i er nå tre år gammel og like fin
mahlin Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. juli 2008 Martins`s mamma Hvordan er den å skrive mld med? Vil ikke ha en der en må tryke mange ganger for å bare få sendt en mld, og som er vanskelig å skrive med hehe Det enkle er ofte det beste:)
hegelina Skrevet 16. juli 2008 #7 Skrevet 16. juli 2008 Nokia express music! veldig fornøyd me den! hadde LG shine før, ikke fornøyd i det hele tatt! (men svigerinna mi er fornøyd med den, derfor jeg kjøpte den =( så det er jo smag å behag da!)
melkekua™ Skrevet 16. juli 2008 #8 Skrevet 16. juli 2008 Er mest fornøyd med Nokia, synes de har den beste menyen, men de har jo noen feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå