asdf Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Hei! Jeg lurte på om det finnes flere her som har det som meg. Jeg er gravid i uke 30, venter mitt andre barn. Jeg er veldig trist om dagen fordi ingen bryr seg om meg, ingen som bryr seg om hvordan jeg har det. Jeg må gjøre alt mulig, som andre kanskje ikke hadde fått lov til fra mannen sin en gang. Jeg må klatre opp i tre for å kviste, jeg må rive ut golvet/vegger/male vegger - nytt barnerom, Jeg må ta meg av sønnen min på 4, jeg må ta meg av alt husarbeid, klippe gresse, vaske bilen, vaske alle vinduer i huset og mye mer. Jeg kjenner det godt i kroppen når jeg gjør for mye, men det er ingen som kan/vil gjøre det for meg, så da må jeg bare gjøre alt selv. Mannen min gjør også veldig mye, men han sier aldri til meg at jeg må ta det mer med ro. Han ser at jeg nesten ikke klarer å gå om kvelden, men det kommer ingen ord om at jeg gjør for mye, ingen takk eller noe sånt. Han spør aldri hvordan jeg har det, ingen andre heller. Føler meg ganske alene og utslitt om dagen, men ser ikke noe mulighet til å forandre på det. Er det flere her som har det sånn eller som har noen tips til meg? Takknemlig for svar.
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Ja og er 37+4 ) Mannen min klipper plen og sånt ute, men bilene er det jeg som vasker. Og alt av husarbeid inne gjør jeg. Han har blitt flinkere til å lage middag da:) Men han er ikke den typen til å vaske og sånt, og det er greit. Da går det bare lenger tid mellom hver gang.. Kan hende han tar i støvsugern da:) Men vasking vil jeg faktisk ta selv. Vasket huset idag, og det er jo deilig å ha noe å gjøre selv om jeg er elendig form. Men da tenker jeg på noe annet...
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Jeg føler forresten og for å røre mest mulig på meg i håp om å få bebin ut tidligere ;o)
Cilimed nr5 i magen Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Har det på samme måte, utakknemmelige mannfolk, er så kvalm og sliten, å nesten stiv som en stokk om kveldene! Har ikke noe tips jeg, skulle hatt noen selv!! Nå tar jeg de fire barna våre å drar på ferie, gravid og uten mann, i år som alle de andre årene, så slipper jeg å irritere meg i et par uker om ikke annet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå