Hippo77 Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Hvilken vinterpose bruker dere/ skal bruke? Prinsessa vår kommer i november, og nå står jeg her og titter på vogna og synes det ser så trangt ut... :/ Takker for svar
Brillefint - Jadda! Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 nå har jeg hverken vogn eller unge fra før av, men posene fra Odenwalder (eller nå sånt) har jeg hørt masse skryt om... Venninna mi har en og jeg fikk se på den, og den var utrolig liten og nett og lett... Hun var i allefall superfornøyd...
Mrs. Bouquet Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Fra før har vi en odenwälder lammy xl, liker den kjempegodt, men den begynner å bli litt kort til jenta på 18 mnd. så har kjøpt en annen type til henne Easykid fra www.lilleprinsen.no den har et forlengerledd slik at kan bli del lengre, så får babyen overta odenwälderposen. Skulle jeg kjøpt for første gangen nå så ville jeg valgt easykidposen, den er billigere også (men uten lammeskinnsinnlegg).
AO3 Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 Jeg har arvet en lammeskinnspose av min mor, som jeg skal bruke... Prøvde den i vogna, og det så ut til å være bra med plass til den, i alle fall de første månedene (oktoberbarn). Jeg vet ikke helt hvor fort de vokser.
Erisa* Skrevet 17. juli 2008 #6 Skrevet 17. juli 2008 Vi har en lammeskinnpose fra Teutonia, veldig fornøyd med det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå