Gå til innhold

Til dere med Brio Kombi vogn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken vinterpose bruker dere/ skal bruke? Prinsessa vår kommer i november, og nå står jeg her og titter på vogna og synes det ser så trangt ut... :/

 

Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå har jeg hverken vogn eller unge fra før av, men posene fra Odenwalder (eller nå sånt) har jeg hørt masse skryt om... Venninna mi har en og jeg fikk se på den, og den var utrolig liten og nett og lett... Hun var i allefall superfornøyd...

Skrevet

Takk :)

Skal sjekke opp de posene.

Skrevet

Fra før har vi en odenwälder lammy xl, liker den kjempegodt, men den begynner å bli litt kort til jenta på 18 mnd. så har kjøpt en annen type til henne Easykid fra www.lilleprinsen.no den har et forlengerledd slik at kan bli del lengre, så får babyen overta odenwälderposen. Skulle jeg kjøpt for første gangen nå så ville jeg valgt easykidposen, den er billigere også (men uten lammeskinnsinnlegg).

Skrevet

Jeg har arvet en lammeskinnspose av min mor, som jeg skal bruke... Prøvde den i vogna, og det så ut til å være bra med plass til den, i alle fall de første månedene (oktoberbarn). Jeg vet ikke helt hvor fort de vokser. ;)

Skrevet

Vi har en lammeskinnpose fra Teutonia, veldig fornøyd med det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...