Gå til innhold

Ting du skulle ønske du IKKE visste??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det mange, men den absolutte er da jeg fikk vite at mannen min er adoptert og han visste det faktisk ikke selv engang.....

Andre?

Ja jeg kjeder meg. Venter på at mannen skal komme ut av koma så jeg kan dra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åj dævven - det var litt voldsomt å få greie på vil jeg tro!

Diverse opplysninger om andres seksualliv kan jeg igrunnen stå over, altså, men folk er veldig til å fortelle om sånt noe.

Skrevet

hehehehe ja jeg har en venninne som var veldig flink til å dele slikt før. Fikk vite en del ved bruddet hennes nå også som jeg fint kunne klart meg uten:) Kan ikke nevnes her da. Det med mannen var jo bare trist:(

Skrevet

Det er så alvorlig at jeg ikke tør skrive det eller dele med noen i hele verden.

Skrevet

jeg skulle ønske jeg ikke visste hvor usunt godteri er...sånn at jeg slapp å få dårlig samvittighet...

Skrevet

Oj, det må jo være veldig rart? Viste han det virkelig ikke selv?

Noe jeg virkelig skulle ønske jeg ikke viste var at broren min så meg splitter naken mens jeg lå i koma.

Venninnen min fortalte meg det etterpå, at sykepleieren hadde løftet på dynen mes jeg lå der, og broren min hadde blitt noe satt ut.

Taaaakkk for den, kunne klart meg veldig fint uten den opplysningen, nå tenker jeg på det hver gang jeg er hos ham..

Skrevet

Ja det er noe spesielt med nakenhet.... er jo veldig privat og i tillegg var du i en sårbar posisjon.

Nei han visste det ikke og jeg klarte ikke å leve med den løgnen så jeg fortalte han det. Ble et helvete uten like, men jeg angrer ikke!

Skrevet

Ja, kroppen min er liksom ikke noe man viser frem til familiemedlemmer..

Jeg tror jeg hadde blitt satt ut jeg, hvis jeg hadde blitt fortalt noe sånt. Men forventet de at du skulle holde det hemmelig? Hadde aldri jeg klart heller, så skjønner godt at du fortalte det. Skulle bare mangle egentlig.

Skrevet

Moren hans ville at det skulle være en hemmelighet ja. Hun er bilogisk, mens faren adopterte han som baby. Hvis man vil holde noe sånt hemmelig så kan man jo ikke fortelle en levende sjel. Tenk om han hadde fått vite det på byen f.eks. Var mange som visste det før han.

Skrevet

vi var noen jenter ute å spiste pizza, vi pratet om sex og størrelser osv. og da var det ei av de som jeg ikke kjente som sa at Dennis har stor tiss!

tror ikke det er så veldig mange som heter Dennis, uten om BROREN MIN!!!

ville helst ikke vite noe om broren min sine edle deler eller sexliv!!!!!!

kunne oxo klart meg uten informasjonen av at ei venninne av meg har en STOR negerdildo i badekaret!!!!

Skrevet

at det var noe mellom min mor, og min onkel, helt i begynnelsen av forholdet mellom mine foreldre, så det er snakk om 45 år siden.var min onkel som sa det en gang jeg traff han på byen,han hadde drikke.men hva får jeg aldri vite, for onkelen min døde 6 uker etterpå...tenker ofte på det ja....

Skrevet

Da jeg var gravid ønsket jeg å være uvitende ifh jobben på føde/barsel avd.

Nå skulle jeg ønske at jeg ikke viste at utesteder ikke vasker salaten. Ser jo det på måten de har kuttet den på. (og alt smårusket den inneholder som ofte er skjult med store doser dressing)

Skrevet

Den gangen svigerfar tok seg til hodet og sa at skallede menn er de beste elskerne... ÆH! Så vidt jeg og mannen vet, så kom mannen min med storken og foreldrene hans bor sammen for syns skyld.

Eller da min onkel giftet seg med en dame fra filippinene og moren min sa at "tanten" min ble født omtrent i det jeg ble laget.

Man blir aldri gammel nok til å akseptere at foreldre har sex. Ikke jeg, hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...