Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Har kjøpt innbydelser i dag. De er på en måte ferdig skrevet. Jeg må bare fylle inn dato og klokkeslett og sånn. Men, ber man inn til kirken, eller selskapet etterpå? Hva er vanlig? (De som kommer i selskapet, kommer jo i kirken og liksom...) Husker ikke fra sist jeg...
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 "Vi inviterer dere herved til å fest da vi skal tvangsinnmelde vår datter/sønn i den norske kirke. Dette er vi stolte over for det er ikke sikkert vi får det til når h¤n blir eldre. Sermonien vil være i XXXX kirke kl XX:XX Velkommen hilsen XXX og XXX"
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2008 Oj, så voksen! Vi velger å døpe henne nå, så kan hun heller melde seg ut senere hvis hun vil. Tror det er litt enklere for en tenåring enn å gå å døpe seg i en alder av 14-15 år!
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 Så lurt av dere. Meld henne inn i FRP også, hun kan jo bare melde seg ut senere om hun ikke vil!
3 nøtter til Askepott Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 Gud så barnseligt av deg Anonym, hun spurte ikke om din mening om dåp? og hvis du du ska ha en mening om det så vær vertfall ikke anonym, stå for det du sier og ikke bare gjem deg bak en anonymknapp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå