Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Har kjøpt innbydelser i dag. De er på en måte ferdig skrevet. Jeg må bare fylle inn dato og klokkeslett og sånn. Men, ber man inn til kirken, eller selskapet etterpå? Hva er vanlig? (De som kommer i selskapet, kommer jo i kirken og liksom...) Husker ikke fra sist jeg...
Snupi27 Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 jeg skreiv navnet på kirken og klokkeslett. så falt det seg naturlig at alle som ble med i kirken ble med i selskap etterpå =)
Ingeberta Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Kanskje skrive hvor dere skal være etterpå? "Etter gudstjenesten er det lunch hjemme hos oss" eller noe sånt. Så vet de hvor de skal kjøre etterpå, i tilfelle dere ikke rekker snakke med alle i kirken. Vi hadde navnefest, kunne bare invitere noen få til seremonien. Ble full forvirring da folk snakket sammen og hadde fått forskjellige klokkeslett, enda jeg skrev om det vare feiringen eller seremonien de var invitert til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå