Silvia Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Har vondt i hodet og muligens feber og er for sjuk til: Å drive med vedarbeid (som han egentlig skulle gjort i dag) Å høre på babyskriking Å hente paracet sjøl Å lage grøt til barna Å sette inn i oppvaskmaskina Frisk nok til: Å surfe på nettet Å brenne cd-er Å konstant fortelle meg hvor sjuk han er Å konstant fortelle meg hvor mye han misliker å være sjuk Å klage og syte Å ha SEX Hvis han er i samme form i morra, tar jeg med barna og kjører en lang tur. Dette sa jeg til ham og da ble han selvfølgelig pottesur. Mannfolk!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 er vel slitsomt med babyskriking og vedarbeid hvis man har hodepine og feber. da hadde jeg heller sittet foran pc`n jeg og hvis jeg hadde hatt mulighet til det. men at mannfolk syter mye når de blir syke... ja!
Silvia Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2008 Litt pga. at han skulle slippe babyskriking at jeg tenkte å kjøre meg en tur da... men feil det også gitt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå