blond Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Å bruke tiden på nett, på tv/dvd eller i en bok? Jeg kjenner at jeg ikke har tålmodighet til å se på tv. Er jeg sosial blir det nett, ellers bok.
~~DoraDora~~ Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Er hektet på nettet jeg...synes det dekker det sosiale behovet godt ;-))) Stikker innom her hver gang jeg får en anledning:-D hihi
Etaner Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Jeg sitter gjerne med flere ting samtidig. Synes det kan bli litt kjedelig å bare se på tv, så jeg har laptopen ved siden av meg og ofte noe strikketøy el.. Skulle ønske jeg var flinkere til å trekke meg tilbake å bare lese....Men nyskjerrigheten tar meg tilbake til nett og tv.serier...
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. juli 2008 #5 Skrevet 16. juli 2008 Jeg liker meg også godt på nett =) Selv om jeg har blitt litt flinkere i det siste. Men så sitter jeg hjemme alene med 2 barn hver kveld og ikke kommer meg noen plass for familien bor et par timer vekke.
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #7 Skrevet 16. juli 2008 Nett og tv,kommer litt an på dagsformen. Innimellom gjør jeg begge deler samtidig:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå