Gå til innhold

ja nå sover jenta mi...enn så lenge..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har badet henne og prøver å legge henne såpass tidlig i dag...skrek i ti min; prøvde gyngestolen inne på mørskt soverom, vugging i vogga, koseklut som lukter mamma..hylskriking..hun skalv og brakk seg (første gang jeg har latt henne skrike)..tok henne opp og prøvde med litt pupp,sovnet da (sikkert av utmattelse stakkars)

Var helt forferdelig, kjenner jeg henne rett så våkner hun om et kvarter men vi får se!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og der våknet hun..

Skrevet

Huff da. Hva gjør du når hun våkner? Du klarer ikke å roe henne i senga, ikke ta henne opp slik at hun sovner igjen og ikke forventer å bli tatt opp senere når hun våkner etter "leggetid"?. Vet dette er dritvanskelig. Ønsker deg bare lykke til :-)!

Skrevet

oofff.. høres slitsomt ut.... håper det bedrer seg etterhvert..

Lyke til.

Skrevet

tok henne ikke opp, hun lå å sutret en stund og da var det ikke så ille..gikk inn iblant og viste at jeg var i nærheten..men ble bare verre og verre, hun fikk da sutte på fingern min (det vil hun,men ikke smokk) og da sovnet hun og har nå sovet en time hvertfall:)

Skrevet

Det var jo ikke så ille! Kanskje det blir mindre og mindre sutring hver dag. Hold oss oppdatert ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...