Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

 

har hatt masse symptomer i litt over en uke, men denne uken har ømme bryster forsvunnet, men har fremdeles mens murringer, vondt i korsrygg i ny og ne, og halsbrann, har en sterk fornemmelse at jeg er gravid, men har ikke helt kontroll når jeg skulle ha tr, men tror det er til lørdag etter hva jeg har klart å regne meg frem til, har tatt 2 negative tester men de ble tatt lenge før 3 dager før ikm, skal en tur til legen i morgen og ta med litt urin, men er det egentlig vits .... eller er det mulig at legen kan finne det ut, er testen hos legen bedre enn den vi bruker hjemme!!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...