konvall Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Har ringt dyrlegen, men de visste ikke... Pusen min er i fin form, men han "sikler". Det drypper av munnen hans, ganske mye. Helt blankt. Noen som har opplevd dette? Han har ikke blitt bitt av noe eller fått noen stikk. Skjønner ingenting her.
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Vår katt hadde det sånn ifjor sommer. Han siklet masse og det rente også av nese og øyne. Vi dro til veterinæren, og de mente han kanskje hadde spist en frosk eller noe. Han fikk ikke behandling og det gikk over av seg selv.
konvall Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2008 Ok. Tenkte å vente til i morgen med å se, siden han er i god form ellers. Får jo så vondt av han.
konvall Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. juli 2008 Jada, han er i form. Spiser og drikker som han pleier.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 16. juli 2008 #8 Skrevet 16. juli 2008 Kan den ha satt noe i halsen? F.eks et fiskebein?
Lovemychild Skrevet 16. juli 2008 #9 Skrevet 16. juli 2008 Jeg hadde en katt som hadde det sånn, og da jeg tok henne til vetrinær,så fant de et langt gressstrå som satt fast fra ganene og nesten ned i magen.De kunne rett og slett bare dra det opp, og da var kattefrøkna fin igjen
konvall Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 16. juli 2008 Nei. den spiser kun tørrfor. Han spiser ikke musene han fanger engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå