Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må drømme meg litt frem i tid.prøve å holde fokusen på alt det posetive,siden jeg stortsett ligger på badet hele dagen.

Personlig gleder jeg meg mest til å se storesøster holde lille søskene sitt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gleder meg til å hilse på det lille nurket! Og til å se hvordan den nybakte storebroren blir å være mot h*n, da han elsker babyer nå :)

Skrevet

Det første jeg gleder meg til er når de fordømte 12 ukene er over og kan spre det glade budskap...

Så blir det UL og all shoppingen, ordne hjemme til den lille kommer...

Så gleder jeg meg til jul og vel overstått halvt år på skolen.

Så kommer det STOOORE, en skikkelig nyttårsBONUS.. Gleder meg til de legger nurket på magen min og jeg kan ligge å beundre han/henne utover døgnet...

Skrevet

Når det kommer til selve svangerskapet, så gleder jeg meg til jeg kjenner liv og jeg gleder meg til å klemme på min egen mage og kjenne hvor hode og rumpe ligger ;-) Må være fasinerende!

Ellers styrer jeg unna alle tanker om selve fødsel. Kjennes jo ut som en evighet til! Kan ikke tenke meg at det blir en fantastisk opplevelse. Å se barnet etterpå derimot... DET er det som er fantastisk ved det å føde! Greit å skille snørr og barter på det punktet synes jeg. Vært realistisk, liksom!

Tror det blir sært å se på et menneske som ligner på seg selv, som man har laget helt selv ;-)

Skrevet

Gleder meg til å innrede soverommet. Ser for meg den hvite sprinkelsengen, oppredd med hvitt og lysegrønt sengesett. Dempet belysning og noen søte bilder over..

Gleder meg også til å gjøre klar stelleplassen på badet. Fylle skuffer med bodyer, bleier, kluter og håndklær.

Har kjøpt ny sofa til innflytning og den gleder jeg meg til å sette inn.

Og så gleder jeg meg aller, aller mest til å hilse på lille vennen for aller første gang!

Skrevet

Absolutt alt. Det er ikke en ting jeg ikke gleder meg til, sett bortifra fødselen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...