Gå til innhold

MELK i puppen?? HJELP!! Nå?

Anbefalte innlegg

Gjest Snart?
Skrevet

Er 3 dager på overtid med tr, tok gr.test i forgårs, men den var negativ. Skal ta ny test imorra, men over til spørsmålet. Jeg var akkuratt i dusjen, og da så jeg noe hvitt på brystvorta, så jeg klemte litt for å se hva det var.. Og ja det vare melk, hver gang jeg klemmer litt så får jeg noen små dråper ut.

Går vel ikke ann å få melk uten å være gravid???!?!?! Og hvis jeg er gravid, så tidlig??!?!!?

Skjønner ingenting her jeg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du fått barn før? For i så tilfelle kan det være igjen i puppene i åresvis...

Ellers vet jeg ikke. :)

Gjest Snart?
Skrevet

Nei har ikke barn.. Hmm, skjønner ingenting jeg...

Skrevet

Jeg hadde det sånn ganske lenge en periode.. jeg var veldig sliten osv, og en blodprøve viste at jeg hadde høyt nivå av et hormon som heter Prolaktin. Det er visst sånn som kan komme av stress, men det er også det hormonet som styrer melk ved graviditet og amming.

Men da jeg var gravid sist, så fikk jeg det tidlig:) forsvant ikke på nesten et år. (jeg mistet).

Men nå har det nivået av prolaktin gått ned til normalen, og "melken" er borte:)

Kanskje du er gravid, og produserer hcg litt senere? :)

Lykke til!

Gjest Snart?
Skrevet

Ja håper på det:) Har ikke vært noe spesielt sliten eller stresset med noe i det siste, så kan ikke skjønne at det kan komme av noe sånt... men kan jo aldri vite.. takk for svar:)

Skrevet

Oppdaget også melk i puppene etter at jeg sluttet med p-pillene i desember.. Har et barn på 2 år, men sluttet å amme når han var 11mnd.. Kan høye verdier av prolaktin være hinder for å bli gravid?? Har prøvd siden desember uten å lykkes.. Med førstemann gikk det ganske fort unna i svingene.. =) Alt skjedde så fort.. =)

..Men nu sitter jeg her å undrer koffor det ikke klaffer denne gangen..?

Skrevet

Jeg vet ikke om det kan være et hinder for å bli gravid, men i mitt tilfelle så tror jeg kanskje det - men for meg skyldtes det nok stress og at jeg var kjørt helt ut.. Men det kan jo hende.

Nå er det halvannen måned siden jeg fikk vite at nivået var normalt igjen, men er ikke gravid enda. Men jeg har litt større tro på det nå da.

Kanskje det kunne vært en ide for deg å ringe legen - bare for å høre om høyt nivå av prolaktin kan være et hinder for å bli gravid. Hvis de sier ja, burde du kanskje ta en blodprøve for å utelukke det:)

Du blir sikkert gravid snart:)

Skrevet

Ja, det hadde ikke vært dumt å få snakket med legen.. =) Jeg håper å bli gravid snaart, har vært klar såå lenge nå!! =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...