~~DoraDora~~ Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Lov å håpe på at flere stikker innom siden her i dag, og svarer;-) Hehe Vi hadde Taco :-P ...I morgen blir det komlemiddag på oss .-P :-P :-P Nam nam
blond Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Komle høres fristende ut, så lenge siden jeg har spist det! I dag har vi hatt marinert laks, brokkoli, ris og soyasaus. Veldig godt!
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 He he ja her var det mr. lee og pølser til barna og kylling på meg. Sambo er vekkreist hele ukene og jeg prøver å holde styr på karbohydratene så det blir ofte det storesøster vil ha til barna og kylling og salat til mamma =)
~~DoraDora~~ Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2008 Synes det er kjekt med middagstips fra andre jeg. kan være vanskelig å finne på noe hele tiden. En går fort tom for ideer
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. juli 2008 #5 Skrevet 16. juli 2008 Ja det gjør jeg også. Jeg syns jeg er i fryseren og henter pølser rett som det er. Og sambo ble overrasket her en dag han fikk hjemmelagde kjøttkaker. Men nå når jeg er alene med ungene blir det ikke de store middagene likevell. Da har jeg heller noe som de liker.
blond Skrevet 16. juli 2008 #6 Skrevet 16. juli 2008 Jeg har en liste over hva vi har i frysen og i matskapet. Jeg bruker en del tid på å skrive menyer for så lang tid som jeg orker. Da slipper jeg problemet med hva vi skal ha til middag når alle er sultne og utålmodige. Og så får vi brukt opp ingridiensene i stedet for å bruke en halv pakke med noe og kaste resten fordi det er slutt på fantasien.
Etaner Skrevet 16. juli 2008 #7 Skrevet 16. juli 2008 Vi hadde spaghetti med hjemmlalget tomatsaus og kjøttdeig, litt sånn bolognese..nam..
NoDoubt Skrevet 16. juli 2008 #8 Skrevet 16. juli 2008 Pølse, spaghetti, makaroni og saus. MYE ketchup til jentene:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå