Gjest Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Syklet til og fra jobb i dag, og på vei hjem fikk han en veps under hjelmen som selvfølgelig stakk han. Vel hjemme klaget han over kvalme og generelt ubehag. Fikk i seg litt mat som kom opp igjen og har siden sovet på sofaen. Bør jeg være bekymret? Selv reagerer jeg med veldig hevelse ved vepsestikk, men aldri reagert slik han gjør nå. Eller er han bare lat som vanlig hehehehe
Mille** Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Hahaha....han er jo mann, vil tro han vil melke dette så lenge som mulig! ;o)
prekæs Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Gi han en allergitablett. Det er flere som dør av veps enn huggorm pr år i Norge. Pustærn?
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Ja spesielt siden jeg hadde et sted å være i kveld:) Du skal se han kommer seg farlig fort så snart ungene er lagt.
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #5 Skrevet 16. juli 2008 TRor ikke vi har allergimedisin i huset. Ja han puster:) Jeg lurer bare på om jeg tør og dra fra han..... kanskje vente 1 time til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå