konvall Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 være avhengig av tilkallingsvakter i helse yrket...Hadde dere turt det?? Planlegger å si opp jobben min. Har meldt meg på skole, mangler ett års praksis. Vurderer derfor å si opp jobben som ikke er relatert for å håpe på masse tilkallingsvakter. Har jo alltid hørt at det er så manko på folk i helsesektoren. Er avhengig av en viss inntekt pga lån. Driver å sonderer litt nå, for å vite litt mer. Synes dere det er risikabelt? Blir jo aldri ferdig m utdannelsen om jeg ikke får resten av praksisen. Håper jo at med et ben innenfor er muligheten for litt mere fast tilstede.
blond Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Jeg ville ikke gjort det, det ville blitt for stressende. Jeg ville heller forsøkt å få et vikariat et sted. Har du undersøkt hvor mye praksis du må ha? Kanskje det holder med en helgestilling? Kan du ta jobbe samtidig som du går på skolen og dermed få praksisen samtidig?
konvall Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2008 Det holder ikke med helgestilling. Blir for ett års tid, da håper jeg jo å få fast jobb når jeg er ferdig på skolen.
Mille** Skrevet 16. juli 2008 #5 Skrevet 16. juli 2008 Ville foretatt en liten markedsundersøkelse, sjekke ut hvor mange vakter man kan forvente å kunne få på div steder, og så regnet litt på det. Vet at man får mange vakter som assisten her jeg jobber, bare ved å skrive seg i vaktboka. Men er nok en fordel med en liten helgestilling hver 3. helg i bunn, da har du en fot innenfor. Kan jo be om avdragsdrihet på lånet mens du går på skole også. Lykke til! )
blond Skrevet 16. juli 2008 #6 Skrevet 16. juli 2008 Kontakt et vikarbyrå. Mulig at du kan få noe der.
Silja FullFres McQueen Skrevet 16. juli 2008 #8 Skrevet 16. juli 2008 Urk, nei, nei, nei, nei.. Jeg jobber som det nå, har kun noen få faste vakter.. Og det er et mareritt hver måned, om jeg får inn nok vakter for å tjene inn det jeg må ha... Jeg har begynt å se meg om etter annen jobb, for jeg takler det ikke lengre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå