Elsker min lille Oscar. Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Lillegutt her er 6.5 mnd.Har frem til nå hatt 3 dupper om dagen, men det tar laaaang tid før han sovner. Må ofte trille en time før han slukner. Kanskje det er på tide med bare 2 dupper. Kanskje de blir lengre også. Nå er de på toppen 45 min.Noe som vil dele sine erfaringer?
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 snuppa her har fra hun beynte å ha faste lurer bare hatt to lurer en før lunsj å en litt etter eller evetuelt to etter lunsj om hun våknet sent.. men fra hun var 7-8 mnd( kansje før også) har hun bare hatt en lur.. hun står opp rundt halv 8, så sover hun etter lunsj som er rundt 11.. så da sovner hun vel rundt halv 12 å sover alt fra 1-2 timer.. men som regel som hun hvertfall 1 1/2 time..
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Mini her er også 6,5 mnd, og han har nettopp begynt å sove kun to ganger på dagen. Men han har egentlig regulert det selv. Plutselig var han våken tre timer før han var trøtt i stedet for to, og da ble det bare tid til to lurer:) Sover ca 1,5 t på formiddagen og 45-60 min på ettermiddagen. Sovner såklart utenom dette hvis vi kjører bil og sånn da men.. Så min erfaring er at han regulerer det best selv, det har han gjort med all soving hele tiden, og det har fungert kjempefint!
line_n & sara Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 sara har hatt to dupper siden hun var rundt 5 mnd (husk at jeg er i ammetåka, husker ikke heeelt nøyaktig!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå