Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble kjent med en gjennom en venn. Jeg har aldri likt han jeg ble kjent med, men har latet som ingen ting. Har fått meldinger fra han før nesten hver helg i over ett år nå, med spørsmål om han kan komme å besøke meg og ligge over. Jeg har svar nei, eller kommet med ei unnskylding om at jeg hadde andre planer hver gang.

I dag fikk jeg spørsmål om han kunne komme å overnatte igjen, og nå hadde jeg fått nok av maset hans, så jeg sa at jeg ikke ville ha noe mer kontakt med han. Han klikket da jeg sa det, og sa han var sinna. Dette er en mann som er mye eldre enn meg, og som har sittet inne ei stund før. Han har flere ganger bare dukket opp på døra mi uten forvarsel. Derfor ble jeg veldig redd. Så jeg spurte hva jeg kunne gjøre for å få han blid igjen. Da fikk jeg til svar at eneste mulighet jeg har er å ligge med han. Jeg svarte at det ikke var aktuelt, ettersom jeg ikke har noen følelser for han.

Nå er jeg redd han plutselig skal dukke opp og gjøre noe med meg. Derfor lurer jeg på hva dere ville gjort i et slikt tilfelle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Besøkt ei venninne eller familien og overnattet der, evt fått noen til å komme og være hos deg. Det høres ekkelt ut.

Skrevet

ville gjort samme som blond og eventulet kontaktet den personen du ble kjent med han gjennom å spurt om han/hun kunne prøve å snakke me han..

Skrevet

Dra vekk eller få noen du kjenner til å komme til deg.

Kanskje hør med vennen du ble kjent med denne mannen gjennom om han er ustabil på noen måte (ikke slik formulert da). Finne ut om du egentlig har noe å være redd for.

Om han fortsetter å plage deg hadde jeg skiftet nummer og gjort meg mer utilgjengelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...