Bolla 85 Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Mange som har snakket om å bli strippet. Hvordan foregår det?
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 jeg ble strippet når jeg var på ultralyd for vekstkontroll, og da var jeg moden og hadde 2 cm åpning. jordmor tok å røska skikkelig oppi underlivet, dro vel i livmortappen (trur jeg) og prøvde å tøye så det ble større åpning, ikke så veldig behagelig, men det gikk bra. kan ikke forklare det på noen annen måte..hehe..stappa fingrene oppi ihvertfall..
Bolla 85 Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2008 ok. For jeg var inne på ultralyd i dag hos gynekolog, og så spurte ho om jeg ville at hun skulle irritere livmortappen litt. Hun sa ikke strippet eller tøyd men hun puttet hånden langt oppi der og ristet eller no.. hehe. Vil det si at jeg ble strippet da?
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 16. juli 2008 #5 Skrevet 16. juli 2008 ja, jeg regner med at det er det som er å bli strippet..
Bolla 85 Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. juli 2008 ok. takk for svar. hvor lang tid etter at du ble strippet fødte du? Eller hadde det ingen virkning?
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 16. juli 2008 #7 Skrevet 16. juli 2008 bare hyggelig:) jeg ble strippa på en mandag, fikk rier torsdagen og snuppa var ute natt til fredag, så jeg veit ikke om det var pga strippinga eller om det hadde skjedd uansett..men ut kom hun ihvertfall:) lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå