2. gutten har kommet Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Jeg fikk satt inn hormonspiral for en måned siden. Første uka gikk fint, så fikk jeg mensen og har blødd siden, altså tre uker. Når jeg fortsatte å blø etter de vanlige fem dagene jeg pleier å ha mensen har jeg prøvd å kjenne etter tråden men kan ikke kjenne den. Mannen min har også prøvd men han kjenner den heller ikke. Jeg tenkte at spiralen ikke sitter riktig på plass siden jeg blør så lenge og ikke kan finne tråden. Kjenner dere alle denne tråden?
Lille Vitamin har 3 minier Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Har ikke kjent etter. Legen min sa det ikke var nødvendig å kjenne etter heller. Men man bør inn på (eller skal inn på) kontroll etter 3 mnd for å sjekke at den sitter som den skal.
*Rutletutt* Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Jeg har ikke akkurat kjent etter, men jeg spurte om samboer om han kjente noe, men det gjorde han ikke. Legen min sa at en ikke burde kjenne noe, og han skulle i såfall klippe av mer av tråden hvis jeg kjente den. Har hatt min inne i ca 10 mnd nå, og jeg er knallfornøyd. Var endel blødning i begynnelsen, men har ikke blødd noe siden - ikke har jeg vonde el-og mensesmerter lenger heller:o)
*TINCO* Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 jeg var på leit etter trådene i går kveld, har hatt vondt og blør endel... jeg fant de til slutt, ganske langt inne, bak noe greier ;/
Monajenten Skrevet 16. juli 2008 #5 Skrevet 16. juli 2008 Den sitter mest sannsynlig riktig, du har ikke blødd noe lenge:-) Det er vanlig å blø i seks-syv-åtte uker, så det kommer seg. Bare småblødninger på slutten vel og merke. Jeg blødde vel i syv uker tror jeg, og nå har jeg bare småblødninger en sjelden gang innimellom (har hatt den i 1 år og 4 mnd.) Jeg kjenner forresten ikke tråden. Det var en periode hvor kjæresten min kjente den og det var litt ubehagelig. Da gikk jeg til fastlegen og han klippet litt av den. Etter det gikk det greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå