monca*84*j12 Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 hei hei hatt det fint i varmere strøk`? hvordan ligger du ann? er ikke du rundt ikm nå? er jo veldig spent,, hehe,,, jeg hadde mens en uke til etter du dro.. så har vel ikm ca rundt neste helg-... men jeg er heeeeeeeelt sikker på at det ikke har skjedd noe... har ikke prøvd no særlig denne mnd bortsett fra grysom sin mix.. er spent på hvordan den har virket inn på syklusen min da.. men jeg har vel mens 3uker denne mnd og tenker jeg... Ikke så mye senge kos har det blitt heller... så blir nok og prøve med friskt mot neste mnd=) du da? noen følse? klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 Hei!! Jeg har hatt det kjempefint!! Jeg fikk mensen jeg:´-( Ble sååå skuffa! Vi prøvde så hardt siden jeg gikk på pergo, men neeeida! Men det er vel ikke annet å gjøre enn å fortsette og prøve;) Uff, stakkars deg som hadde mensen sååå lenge!! Håper at det var din siste mensen på 9 mnd, hvis ikke så håper jeg at den blir normal neste gang. Hadde mensen 2 dager denne gangen jeg, har bare hatt litt brun utflod etterpå (sorry detaljer). Greit med pergo hvis jeg skal få så kort mens:P Når har du ikm? Det er ofte at det klaffer den mnd man tror det minst! Så krysser fingrene for deg, håper dere har fått det til nå!! Hvordan har du hatt det i ferien? Gjort noe gøy? Klæm
monca*84*j12 Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2008 Så bra dere har hatt det bra da... heldiggriser som har vært og besøkt varmen.. *sukk* Skjønner du ble skuffet!!!! Hadde nok jeg blitt også ja.. fikk du bare den ene kuren? eller skal du prøve en mnd til? Har du fått gubben på gli om og teste seg da? er vel snart på tide at han gjør det.. hehe... nå har jo du prøvd alt som du kan prøve.. Ok og få så korte menser da... sukk... sku ønske det var meg.. hehe... Neste helg er det 4uker siden jeg hadde mens... men det er jo ikke nødvendigvis ikm for meg... så da... ja driiiit kjiipt med så lange menser... men får ikke gjort no med det heller liksom.... Har ikke trua på denne mnd i det hele tatt.. har ikke prøvd noe ekstra hart.. ikke hatt oss så ofte som vi burde en gang... ikke vet jeg når el var eller om den har vært.. Eneste jeg har gjort for og kanskje bedre kjangsene er og følge grysom sin "kur" og begynnt og stappe samb. med sink... noe han er høyst uvillig til, men gjør det for husfredens skyld... sku tru jeg trua manndommen hans.. ha!! stakar må ta eeeen pille... tufs.... Så om ikke annet håper jeg kanskje at syklusen blir kortere med grysom sin kur da... kanksje kortere mens... er jo lov og håpe... Men no annet er ikke no vits og håpe på denne mnd... ORker ikke stresse.. Ellers har jeg ikke hatt ferie enda... bare jobbejobbejobbe... starter 2uker ferie neste lør kl.4.. hehe.... count down.... begynner og bli litt lei jobbing nå.... så da... jeje.. noe spennende ellers da? klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 Jeg fikk bare den ene kuren. Men en her inne på bim har sendt meg et brett, for hun hadde så mange. Så da har jeg en pausemnd nå, siden pergo kan har virkning mnd etter man tar det og. Så begynner jeg på ny kur neste pp. Tror jeg har fått han på gli, han snakket om at han skulle levere i løpet av høsten eller vinteren. Men han er så fram og tilbake, så jeg stoler ikke helt på det. Får begynne masingen ordentlig hvis det ikke klaffer etter neste pergokur. Men jeg vurderer også å la det være fram til jeg vet om jeg kommer inn på master eller ikke. Men jeg får se det an;) Så spennende at det er 4 uker siden mens neste helg. Skal du teste da, eller tenker du å vente litt? Haha, det er teit at mannfolk skal være så vanskelige! Én pille med sink om dagen, huff og huff, så grusomt for manndommen deres!! Vi stapper i oss hormoner og vitaminer til den store gullmedaljen, men jeg ser ihvertfall ikke på det som en knekk på kvinneligheten min.. Det er ihvertfall bra at han går med på det da!! Håper at kuren til grysom stabiliserer syklusen din. Men jeg har en god følelse på dine vegne! Er så typisk at man blir gravid når man føler at man har null sjans, så kanskje du har en liten spire i magen din nå!! Uff, har du ikke hatt ferie enda? Stakkars, det høres utrolig slitsomt ut!! Håper det går fort fram til neste lørdag da:) Skjønner at du begynner å bli lei jobbing. Skal du noe gøy i ferien da? Ellers er det ikke så mye spennende. Fikk B på skoleeksamen da, jeg ble så glad at jeg satt og grein;) Også har jeg sendt deg og Mari invitasjon på facebook til bursdagen min. Hvis du kan/har lyst til å komme, så er det bare å ta med deg kjæresten:) Noe spennende ellers hos deg da? Klæm
monca*84*j12 Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. juli 2008 Ja men det er bra vet du.. håper det klaffer innen de neste tre mnd da...=) Jeg kommer ikke til og teste før over ikm uansett... trur ikke jeg tester i det heletatt og tar det som det kommer.. rett og slett fordi jeg er ganske sikker på at det ikke har skjedd noe... Har sett fler som har sagt det samme jeg og å har vært gravide.. Men jeg er dønn sikker på at det ikke har klaffet for meg altså... så det eneste jeg håper på er mens i en uke... hehe.. hadde vært ok og fått orden på syklus før det klaffet også.. men men... Nei har ikke hatt ferie.. så ser veeeldig fram til det altså... derfor har jeg også takket nei til festen din... hadde vært veldig morro, men er vel i valdres rundt de tider tipper jeg... VI skal vel ikke så mye.. tar en uke på hytta, så kanskje kjøre rundt den andre... litt lyst til en tur til røros og lillehammer osv... overnatte og spise god mat.. hvem vet hvor en havner... Jeg fikk E på eksamen jeg da.. ikke akkuratt noe og rope hurra for... hehe... litt kjipt, følte det gikk bedre.. men ok, jeg sto i hvertfall.. skal vurdere og ta opp igjen neste år... men vet ikke.... kan jo ikke si jeg har jobbet spess hardt med pensum, så kanskje derfor jeg ikke tar det så tungt også... vel vel.. nå får jeg rusle i seng... skal åpne butikken kl.9 i morgen... weeee... NOT,... men så er det bare man, tir og neste lør igjen... sååååå ferie.. weeee.. hurra!!!! By the way... så på facebooken din at du kjenner Kine, stemmer det? gikk på folkehøyskole med henne=)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 18. juli 2008 #7 Skrevet 18. juli 2008 Tusen takk, håper på det jeg og. Hadde vært så deilig og sluppet alt styr med prøverør og sånt. Jeg krysser fingrene for at du ikke får TR! Det er såå mange som er gravide akkurat den mnd de er sikre på at de ikke er det, så håper det gjelder for deg og:) Men hvis du får mensen får vi satse på at det bare blir en uke denne gangen! Skjønner godt at du ser veeeldig fram til ferien! Vi kan jo ta en fest en annen gang vi, forhåpentligvis med alkoholfri øl:P Kjempekoselig med hyttetur og kjøretur i Norge. Jeg og sambo drar på hyttetur i nærheten av Tjømme i morgen vi:) Bare til mandag da.. Nei så kjedelig at du fikk E på eksamen!! Kanskje du kan klage? Hvis du skal ta det opp så har jeg en mappe med sammendrag av hele pensumet fra en som gikk et år over oss, hvis du vil ha det. Du får sove godt i natt. Så kjedelig at du må opp så tidlig, håper du får en fin dag på jobb i morgen da. Jeg kjenner Kine ja:) Så morsomt at dere og kjenner hverandre. Hun er en venninne av sambo. Hun snakker alltid masse om folkehøyskolen, hehe, så det virker som det var veldig bra der! Angrer på at jeg ikke gikk på folkehøyskole!
monca*84*j12 Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. juli 2008 jeje... da varjeg på farten til og dra på jobb... sitte og se på alt barne tøyet i hele dag.. hehe... men men.... gleder meg til jeg kan kle opp ungene mine... de skal være såååå fine.. hehe Er ikke no vits og klage... jeg fortjente ikke bedre sikkert... husk jeg har nesten ikke lest! så kanskje jeg burde låne det sammendraget uansett... for min egen skyld.. hehe... takk for tuilbudet enyway=) Folkehøyskole var veldig bra ja... men eneste dumme er at det kostet jo et år med stipend osv.. det er jo litt dumt... de 6årene man har til rådighet går fort!!! men ville nok ikke byttet for alt i denne verden.. hehe kose deg masse på hytta da! heldiggrisen... så prates vi til uken igjen... klæmma te dæ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå