NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Og jeg er så glad jeg ikke har kjøpt vogn ennå for så fantastisk mye fint. Dette har jeg ventet på... så nå er det bare å bestemme seg å bestille så den kommer i oktober:) Har kommet en ny lift og...fant knapt noe informasjon om den men den så jo helt super ut selv til vinterbarn:) Så sugne på den kremhvite vogna...men ikke akkurat veldig praktisk...litt kjedelig med helt svart og...flere som har vært å kikket?
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 ååh! supert! den kremhvite er kjempe fin.. skal ha den selv.
Trulte76 Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 jeg skal ha om 6 uker, så jeg kunne ikke kjøpe de nye hehe Men jeg kjøpte sommerpakken jeg da med blomster og bier på Likte den veldig godt, og glad jeg valgte den.
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2008 ja den var fin, og sikkert ikke mange som har den da siden den bare be solgt nå i sommer;)
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. juli 2008 nope;) var inne på svenske siden jeg da...trykte på sverige som land og svensk som språk...men kom opp på siden ja;)
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #7 Skrevet 16. juli 2008 oi så smart jeg er hihi.. tenkte ikke så lang.. godt du kan sånne ting
Trulte76 Skrevet 16. juli 2008 #8 Skrevet 16. juli 2008 på babycomfort her så ringte jeg å hørte ang den vogna. Sa hun de hadde bestilt inn en, og jeg sa jeg ville ha den Så da den endelig kom og jeg skulle hente den, så sa hun at det er den eneste vogna de tok inn, så jeg er den eneste som har den Trur det er bare babycomfort som selger emmaljunga her også Så litt gøy er det jo å ha ei vogn ikke "alle andre" har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå