tantatilbeate Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Tenker spesielt på kubikk på kubikk med Duplo! Ser ut som han har hatt alt sammen i sandkassa en regnværsdag.. Orker ikke tanken på å gni på en og en.. Vet det var en lur tråd for lenge siden med alle lure tips, kan noen hjelpe meg å finne igjen den også??? Tuuusen takk, her er det late dager, nemlig!
blond Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Vasker de aldri, men så har vi ikke baby lenger, heller. De vasker hendene før og etter måltidene og det får holde.
Blind Gudinne Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Putt i et putetrekk som du "snurper" igjen og hiv i vaskemaskinen. Da jeg jobbet i barnehage hendte det at vi dyttet leker inn i oppvaskemaskinen også....
3 rosa og en blå Skrevet 16. juli 2008 #5 Skrevet 16. juli 2008 Jeg putter alle plastleker i badekaret med litt grønnsåpe og skyller godt og etterpå legger jeg dem på håndklær på badegulvet med varmekablene på så de blir tørre..jeg gjør dette hver 3 mnd og ofter hvis jeg sr det trengs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå