Gå til innhold

Hvordan vasker dere leker??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker spesielt på kubikk på kubikk med Duplo! Ser ut som han har hatt alt sammen i sandkassa en regnværsdag.. Orker ikke tanken på å gni på en og en..

 

Vet det var en lur tråd for lenge siden med alle lure tips, kan noen hjelpe meg å finne igjen den også???

 

Tuuusen takk, her er det late dager, nemlig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vasker de aldri, men så har vi ikke baby lenger, heller. De vasker hendene før og etter måltidene og det får holde.

Skrevet

Putt i et putetrekk som du "snurper" igjen og hiv i vaskemaskinen.

 

Da jeg jobbet i barnehage hendte det at vi dyttet leker inn i oppvaskemaskinen også....

Skrevet

Jeg putter alle plastleker i badekaret med litt grønnsåpe og skyller godt og etterpå legger jeg dem på håndklær på badegulvet med varmekablene på så de blir tørre..jeg gjør dette hver 3 mnd og ofter hvis jeg sr det trengs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...