Gå til innhold

når begynnte kvalmen hos dere? (som er gravide)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilken dag/uke?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri:) Hadde vel et par kvelder jeg var litt kvalm, fordi jeg ble for sliten, men ellers ingenting. Og glad er jeg for det!!!!

Skrevet

varierer fra person til persn, og svangerskap til svangerskap

Skrevet

2 uker før ikm...altså en god stund før jeg testet positivt...Men med mine to første var jeg aldri kvalm;)

Skrevet

I slutten av første mnd.. men spøy ikke, men var uggen helt fram til tredje mnd.

Skrevet

1 uke etter befuktning. Altså i uke 3. Ganske tidlig med andre ord, og ga seg ikke før i uke 12..

Skrevet

Den har ikke kommet enda, og nå er jeg i uke 23 så håper og tror at den ikke kommer heller:)

Skrevet

Det kommer litt an på hvilken termin (mens/tidlig UL/ordinær UL) man stoler på... Jeg ble kvalm ca en uke etter at jeg testet positivt. Da var jeg vel i uke 5 (bim 6) iflg ordinær UL, i realiteten tror jeg at jeg kanskje kan ha vært i uke 6? Helt grusomt å være kvalm 24/7, men det varte heldigvis bare i tre uker for min del.

Skrevet

Ble ikke kvalm før i uke 12 (iflg menstermin), har fortsatt flere dager i uke14 hvor jeg er kvalm...

Skrevet

i uke 7 kom morroa for full pupp

Skrevet

Uke 7 her, også, begge gangene. Første gang varte det til rundt uke 16. Varer vel ikke noe kortere denne gangen, heller, tenker jeg. Blæ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...