Gjest Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 ...som er kresen på venner eller noe jeg? Sliter iallefall max med å finne noen
Ingeberta Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Så kjip følelse... Men jeg tror det har noe med innstillingen å gjøre, som du selv er inne på. Er du positiv, fokuserer på ting som er bra og bærer litt over med folks negative side har man det som regel hyggelig. Man skal jo ikke godta hva som helst, da, og det kan godt hende du har møtt en del raringer. Jeg har også det, når jeg tenker meg om. Kanskje du kan møte noen nye hyggelige mennesker på barselgruppen, dibtreff, på treningen, på kurs eller på jobb, foreldre til dine barns lekekamerater i barnehagen/i gata/på lekeplassen?
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Har nok møtt en del raringer, og så er jeg ganske skjenert, så jeg sliter litt med å bare kaste meg ut i samtaler med folk Har jo møtt koselige folk på barseltreff og dibtreff, men problemet er vel kanskje mer det at folk finner seg andre enn meg å snakke med, og da blir jeg jo uttafor med en gang Og ettersom jeg er skjenert i utgangspunktet, blir det jo ikke bedre av det akkurat...
blond Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Bli kjent med noen via nett. Da blir dere kjent en stund før dere møtes, kanskje lettere det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå