Anonym bruker Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 hva gjør jeg,,, for et år siden hadde jeg en spontan abort, noe jeg tok veldig tungt så meg og typen tenke vi skulle ta en tur til danmark for og tenke på noe annet. da vi satt i resturanten på båten begynner han plutselig og mobbe meg for spontan aborten,, at han hadde sagt det til alle osv, det var helt forferdelig og han lo av meg,, det er det værste jeg har vært med på,følte alt raste,, etter det er jeg sikker på at jeg begynnte og hate han!!! for det har bare blitt værre og værre, jeg har 2 barn fra før av og han skriker til dem og river dem i armene!!! sier at han skal slutte og har advart han nå en siste gang, han sier hele tiden at jeg er en dårlig mor og lar meg sitte og grine på badet alene!! jeg har flyttet langt bort sammen med han:( og her driver han et maktspill som jeg blir så redd for.. nå har det seg sånn at jeg er gravid igjen og han er bare så stygg med meg,, han overser meg kaller meg hore og da klikket jeg en gang og da tok kvelertak på meg 8+1på vei nå sitter jeg her og vil ta abort og bare griner mens han er ute og spiser middag med familien sin og de aner ingenting, føler meg som en dårlig mor som lar ungene mine væa oppi dette her,,, åååh hva gjør jeg nå???
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Du søker hjelp med en gang, og kommer deg vekk. Du vil vel ikke at barna dine skal vokse opp med det der??
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 du må komme deg vekk ja...langt vekk... for en dust..
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Hvorfor er du sammen med dette sjarmtrollet? Jeg ville tatt abort, og så flyttet laaangt vekk.. Du er ikke en dårlig mor, men som mor er det ditt ansvar å beskytte barna dine, og det gjør du vel ikke så godt når du er i det forholdet?? Kom deg unna denne idioten!!
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2008 #5 Skrevet 16. juli 2008 Er han far til dine 2 barn som du har fra før ? Eller stefar ...! Uansett så virker han ikke " egnet til å bli far " ....så du bør ikke få flere barn med den mannen .At han mobber deg pga en spontanabort - forteller jo at mannen må være ganske syk i hodet sitt .... Du har tydeligvis mer en nok med å ta vare på de to barna du allerede har . Er du en voksen og ansvarsfull god mor - finner du deg ikke i slik behandling selv ..eller at han behandler dine barn slik . Du får det mye bedre alene - enn med en mann som tydeligvis " nyter " å trakasere / mobbe deg til å gråte ...er jo forferdelig slemt og stygt av han ...han må jo ha psykopatiske trekk - den mannen .Enten det - eller så har han det ikke så bra med seg selv - og føler derfor behov for å gjøre andre lei seg .... Ikke utsett deg selv og barna dine for å bli " nedbrudt psykisk "av den mannen .Det er skadelig i lengden for både dine nerver og barna .. Flytt fra han og søk om abort NÅ !!!Enhver lege vil nok forstå alvoret om de forteller litt om dette " nedbrytende usunne forholdet " du er fanget i .Er mitt råd .Blir tyngre å komme seg vekk fra psykopaten din ....med enda et lite barn å ta vare på . Du fortjener bedre og kan finne noe mye bedre enn han der ... Han har vell ikke ødelagt selvtillitten din nå - slik at de tror de ikke kan få noe bedre ? Håper ikke det . Lykke til ! Dette klarer du fint ordne opp i ! Du vil ikke angre en dag etterpå .Hvorfor ikke finne en annen SNILL trivlig mann heller ....og heller kanskje få barn sammens med en skikkelig kar som skjønner å sette pris på deg ....? Ikke kast deg bort - på en slik drittsekk !
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #6 Skrevet 17. juli 2008 hei hi igjen her!! nå har jeg ordnet sånn at mamma kommer og hjelper meg og flytte, neste uke. skal bli godt, er så sliten av dette kjøret, har også bestillt time hos legen!! i går da han kom hjem fortalte jeg alt til han, da begynte han og små sippe og så jeg vil så gjerne ha barnet ,ikke flytt, jeg elsker deg.. for så i neste øyeblikk klikket han helt og sa jeg var syk i hodet og ikke brydde mneg om barnet!!! føler også han har psykopatiske trekk! jeg har slitt med litt angst før og det har ikke blitt bedre,, mesker jeg aldri føler meg bra nok lengre:( tusen takk for svar håper nå alt ordner seg for meg og ungene som jeg ikke har med han,, takk gud for det!!
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #7 Skrevet 17. juli 2008 Du har tatt en veldig fornuftig og klok avgjørelse, og du tenker åpenbart på hva som er bra for deg og barna dine. Nå er det for sent å snu, så nå må du stå for avgjørelsen din. :-) Dette tror jeg går kjempebra. Lykke til!!
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 17. juli 2008 #8 Skrevet 17. juli 2008 Forferdelig lesning, den beste og GARANTERT rette avgjørelsen du nå har tatt! Lykke til videre i livet !
Vekt79 Skrevet 19. juli 2008 #9 Skrevet 19. juli 2008 Veldig bra at du tar ansvar for ditt og barnas liv og kommer deg vekk fra denne mannen. Flott!! Du skal være stolt av deg selv! Som vi alle vet er det mange barn som vokser opp i ustabile hjem der foreldrene behandler hverandre dårlig og skaper utrygge rammer rundt barna sine. Du har tatt et valg, og bestemt deg for at du og barne dine ikke fortjener å ha det sånn. Gratulerer!!:-)
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #10 Skrevet 20. juli 2008 Gratulerer!!!! abort eller ikke, men kom deg for guds skyld ut av det huset før du sitter fast der!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #11 Skrevet 22. juli 2008 Hmmm....Eksen min du har rota deg bort i eller? Kom deg bort, og ta abort. Det gjorde jeg, tanken på å få en unge med en sånn jæ*** psykopat var utenkelig (ble gravid med prevensjon) da måtte jeg jo hatt kontakt med kødden resten av livet... Kos deg med de to du har, du finner garantert en bedre mann, det gjorde jeg:) Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå