Anonym bruker Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Har 2 hull etter piercing i brystvorten, og der kommer det endel hvit veske ut. Men noen ganger gjør det skikkelig vondt. Kan det være infeksjon eller noe? Har ikke fått ordentlig melk ennå da men det kommer når barnet kommer ut, og jeg VIL amme! Hvordan er det å amme for dere som har hatt piercing i b.v.? Spruter det og blir mye søl? Eller er det all right?
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 har du ikke født enda? jeg har piercing i brystvorta, tok den ut når jeg skulle amme, kom kansje bitte bitte litt mindre ut fra den enn den andre uten piercing. kommer visst av at noen melke gangene blir ødelagt. ikke mer søl.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Jeg har hatt piercing i begge brystvortene, og har ikke hatt problemer m amminga - ikke merket at det blir noe mere søl, heller - har tenkt å sette i piercingene igjen etter jeg er ferdig å amme, så med jevne mellomrom stikker jeg smykkene igjennom hullene for å holde dem åpne.
*Super*Mamman* Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Jeg har hat piercing i den ene brystvorta, men merker ingenting av det i forhold til amminga.. Går helt knirkefritt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå