Gjest Tina-Mari Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Er det bare å kjøre på eller?? Har nektet gubben sex i 2 uker nå....nervøs jeg!!! Bør man ta det med ro i starten? Jeg er bare 6 uker på vei..
venter_nr_2 Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Sex i svangerskapet skader ikke barnet. det ligger godt beskyttet. Men om man er nervøs, så er vel ikke sexlysten på topp heller?!
Gjest Tina-Mari Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Nei det er sikker og visst at den ikke er.... I tilegg har jeg hatt endel smerter hittil.. Vil gjerne sjekke "tassen" før jeg begir meg utpå noe halsbrekende sex stunt! (jeg er en villkatt i senga, haha!!)
venter_nr_2 Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 ja da skjønner jeg at den ikke er på topp. blir vel skjelden bra om man ikke er sikker på "tassen" ha ha.... sexlysten kommer og går...... men skal i hverfall ikke være noe i veien for å ha sex om man føler for det... har bare hørt at man skal være litt tilbakeholden med dildoer,mens klit.stimu. skal være greie(men vet ikke om det er noe i det),
Bic&Bac Skrevet 16. juli 2008 #5 Skrevet 16. juli 2008 Bare å kjøre på, hvis man orker venter_nr_2, jeg har hørt at det er vibratorer man skal være forsiktige med. Det er visstnok vibreringen som ikke er helt heldig, da fosteret kan løsne eller neo sånt. Eller ikke sikker om det stemmer, dog.
Gjest Tina-Mari Skrevet 16. juli 2008 #6 Skrevet 16. juli 2008 Hmmm...tror jeg skal vente litt med sex... Om ikke vibrator er ok, så kan man jo kun ha rolig sex liksom... Ikke missforstå, ikke at jeg er fast bruker av vibrator (er på leiting etter en bra en, hahah!!) men jeg har ikke kjedlig bestemor-sex heller...vanligvis da.. Nei dette må tygges på...
Bic&Bac Skrevet 16. juli 2008 #7 Skrevet 16. juli 2008 Det er bare å ha sex, det. Enda ikke hørt om at noen former for sex der kun kroppene benyttes, har skadet fosteret. En penis kan ikke gjøre det en vibrator kan... den vibrerer jo ikke
baby ventes 11 mars :) Skrevet 17. juli 2008 #8 Skrevet 17. juli 2008 hm... synes det høres merkelig ut at en vibrator skal kunne "løsne" et foster,,,så dårlig sitter det vel ikke tror jeg. men jeg har hørt om bruk av dildoer at det ikke anbefales,men aner ikke hvorfor... og samleie tror jeg ikke er noe og være redd for om man ikke har fått noen andre beskjeder av legen.jeg orker egentlig ikke tanken på sex, føler meg ikke akkurat så veldig "sexy" om dagen, hehe.
Bic&Bac Skrevet 17. juli 2008 #9 Skrevet 17. juli 2008 Nå vet jeg som sagt ikke helt sikkert ang det her, men husker bare at jeg leste det her inne i mitt forrige svangerskap. Men vanlig sex er ikke farlig, nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå