*Mamma'n* OVERTID Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 hvordan går det med dere da jenter? hvordan har dagen vært?
Monajenten Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Her har det gått fint:-D Jeg hadde nutrilettshake til frokost som vanlig, spiste en rislunsj til lunsj og hadde wok med kylling og grønnsaker til middag (samme som i går. under 150 kcal på ett måltid:-D) Har trasket rundt i byn med vogn så litt trening har det blitt, satser på at det blir mer etter mini er lagt:-)
Monajenten Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Oss som er med i SS: 1. Lille Luri og meg o",) 2. Monajenten 3. stinepijah 4. Annettemor 5. wonderFull 6. Grethe ) ~mamma til Andrea~ 7. Studenten™ 8. Bolle nr 3 9. barelillemeg 10. Styredama har gått i land 11. kian 12. Renate77 13. storebror og knerten 14. Mammaen til Luca 15. Joikaboll@ 16. Vektjenta <3 17. *Augustprinsesse* 18. (S)tinkerBelle <3 19. Red Maple Leaf 20. frk.Nilsen 21. Nelly79 med Theo og Milla 22. Palmesus 23. Den tørre melkekua 24. Mammaen til lille Snupp 25.Nå har vi 2 sjefer i huset 26. 5 om dagen 27. Randine med januarbaby 28. Mammatiltofirbenteogentobent 29. TanteLilla
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2008 så bra:) her ble det banan og 2 knekkebrød til frokost, gulrøtter og grovt brød til lunsj. laskefilet og grønnsaker til middag:) spiste en banan før middag og. har gådd 1 time i dag med snuppa i bæresele, og trilla tur i 45min:)
Monajenten Skrevet 16. juli 2008 #5 Skrevet 16. juli 2008 Så flinke vi er:-D Jeg syns det er skikkelig gøy, jeg;-) Jeg smugmålte med målebåndet i morges, og har gått ned litt over en cm siden torsdag. FORNØYD:-D (Jeg har holdt på siden 3. juli, men har ikke vært så konsekvent som jeg er med kostholdet som nå i SS:-D)
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. juli 2008 det er kjempebra:) du har vært flink. hmm.. har bursdag i morgen jeg, lurer på om jeg skal unne meg et lite kakestykke eller om jeg skal avvente til neste mnd... hehe...
Monajenten Skrevet 16. juli 2008 #7 Skrevet 16. juli 2008 Det MÅ være lov å kose seg med noe én gang i uken, ellers er det mye lettere å sprekke. Når man har noe å se fram til og glede seg til, klarer man oftere å vente på det, enn om man aldri får lov å spise noe. Dessuten skader det ikke med et kakestykke eller en sjokolade i uken:-O Grattis på forskudd, såklart skal du spise kake:-) Dessuten er det veiedag i morgen, så du kan veie deg på morgenen, og så har du en hel uke på å trene vekk kakestykket frem til neste veiing:-P
frk Nilsen Skrevet 16. juli 2008 #8 Skrevet 16. juli 2008 Frokost: 3 ryvita med magert pålegg til frokost, kaffe og vann Lunsj: Omelett med feta til lunsj, kaffe og vann Mellom1: Grønn te og cookie(smekk på lanken) Mellom2: 2 fiberrik med tranebær Middag: Samme middag som i går, sunn Shepards Pie. Kvelds: Blir vel et par ryvita med magert pålegg. Har melon jeg skal kose meg med også. Grønn te Gått tilletur på tilsammen 1,5 time hvorav 40min hurtig gange :-) Og 20 min shopping ;-)
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 16. juli 2008 takk takk:) hadde kansje blitt litt domt om jeg satt å knaska gulrøtter og gjestene kake på min bursdag:p å så sant som du sier. har jo en hel uke på meg å trene det vekk på
Monajenten Skrevet 16. juli 2008 #10 Skrevet 16. juli 2008 Så flink du har vært:-) Den cookien trente du vekk på turen:-D
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #11 Skrevet 16. juli 2008 Hei Frokost: 2 knekkebrød og vann Lunsj: banan og vann Middag: Subway med masse grønnsaker Kvelds: 2 knekkbrød og melon. Har ikke drukke nok vann i dag. Skal trene etterpå, så skal drikke endel da. Regner med å trene i ca 1 time slik som i går. Går knallbra. Er så motivert. I mårra skal vi veie oss alle sammen. Dere andre her har jo være superflinke!!!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 16. juli 2008 #14 Skrevet 16. juli 2008 Takk mon-a-mi! Frokost: bringebær med fløte lunch: salat med kylling middag: mer salat med kylling snacks: en halv pose sukkerfrie gummibjørner og en kaffelatte på soya. Tror jeg er litt over på karb-inntaket i dag, men men.. Trening: 40 minutters løpetur i pøsregn og sol!
Monajenten Skrevet 16. juli 2008 #15 Skrevet 16. juli 2008 Du er flinkus:-D Nå fikk jeg lyst på gummibjørner:-s
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #16 Skrevet 16. juli 2008 Nå har jeg trent så hardt at bena og armene skjelver. Mangler bare 20 min på elipsemaskina, da blir jeg svett ja!!
Strawberrywine Skrevet 16. juli 2008 #17 Skrevet 16. juli 2008 frokost: 2 groveknekkebrød med kylling pålegg, en skogsbær yoghurt, og et stort glass vann. + noen bringebær Lønsj: et grovt rundstykke og en liten talerk salat 2glass vann mellom: is... FY FY.. Middag: fullkornslasagne salat og et stort glass isvann.. Kveldsmaten var jeg for sen til :/ men er enda mett etter middagen som var i halv6tiden... I dag har jeg gått til å fra trening (ca 15min hver vei) så var det spinning på treningsenteret. spiste en halv banan etterpå Så har jeg gått en tur kjapt i ca en time i øsepøsevær
melkekua™ Skrevet 16. juli 2008 #18 Skrevet 16. juli 2008 Jeg har vært så flink idag ) må skryte litt selv om det er første dagen hehe. Jeg har spist sunt, og har ikke fått sulthetsfølelsen! Nå har jeg virkelig viljen til å fortsette ) Godt vi har hverandre her inne.
frk Nilsen Skrevet 16. juli 2008 #20 Skrevet 16. juli 2008 Satt og spiste kveldsmat i sted når sambo kom inn på stua og kikket på meg med store øyne: "Spiser du godteri du da?"(legger gulv på rommet til pode) Virket veldig sjalu helt til jeg røpte hva som var i skåla..... Nei kjære, dette er fedon-müsli og lett-yogurt......
frk Nilsen Skrevet 16. juli 2008 #22 Skrevet 16. juli 2008 Var faktisk verd ansiktsutrykket til sambo ;-)
Monajenten Skrevet 16. juli 2008 #24 Skrevet 16. juli 2008 Hehehe så bra;-) Jeg har en kjæreste som veier under 65 kg og som aldri legger på seg:-s Det er upraktisk at han liker godteri veldig godt:-s Er jo ikke akkurat lett at han gafler i seg, og så kan ikke jeg spise. Tror ikke han får komme på besøk den neste måneden, hehehe;-)
frk Nilsen Skrevet 16. juli 2008 #25 Skrevet 16. juli 2008 Under 65kg, er det mulig?? Husker vagt at det var status på meg for 7-8 år siden.... *drømme, drømme*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå