Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mange her spiste kanel for å starte fødsel? funket det? bare lurer jeg.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøvde maaange ganger! Tror jeg prøvde flere ganger om dagen i en uke, men skjedde den dagen jeg ikke spiste kanel! :P Hehe

Skrevet

JA. Og jeg viste ikke om at det skulle fungere en gang. Jeg fikk brått dilla på kanel en morgen. Løp bort i butikken og kjøpte kanelboller, så var det risgrøt med masse kanel til lunsj og x antall kopper med eple og kanel te i løpet av dagen, og kl 2100 på kvelden gikk vannet.....

Skrevet

Jeg tror ikke på kjerringråd, jeg da. Men jeg tror uansett at man må være moden før noe av det skal funke. Er jo en liten stund igjen til termin for deg. ;)

(hadde vært bra typisk at jeg føder to uker over og du to uker før... så blir det plutselig bare dager mellom nurkene våre!)

Skrevet

ja, egentlig vet jeg at jeg er pent nødt til å vente, kan jo ikke "snike i køen".....men er plutselig blitt desperat etter å få ut pjokken. Er og litt redd han skal bli så stor som storebroren var... han var jo nesten 5 kg, og selv om jeg skal

Skrevet

oi, fikk ikke fullført :)

selv om jeg skal til vekstkontroll 2 uker før termin er det jo gode sjanser for at pjokken er blitt stooor allerede da....... hm..

Skrevet

jeg spiste havregrynsgrøt med MASSE kanel på i en ukes tid tenker jeg, og så gikk vannet:-) 10 dager før termin.

med førstemann gikk jeg 14 dager over, og ble satt igang.

om det har noe med kanelen å gjøre vet jeg ikke da......

Skrevet

Jeg hadde aldri hørt om det rådet da jeg var gravid. Da jeg spiste risgrøt en kveld fikk jeg sterke kynnere. Skjønte ikke hva det var som gjorde det, men dagen etter spiste jeg risgrøt igjen og det samme skjedde.Testet ut kanel noen ganger til, og det gjentok seg det. Jo nærmere termin jeg kom, jo sterkere ble kynnerne når jeg hadde spist kanel. Fikk høre at dette var et kjent kjerringråd først etter at jeg fortate om det på kontoll. Jeg opplevde ikke at det ble ordentlige rier av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...