Gå til innhold

til dere flergangafødene..?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det vanlig at mensen ikke er regelmessig etter en fødsel?hvis ikke hvordan blir det med eggløsningen?

ammer enda, en på 8mnd..

har hatt besøk en gang når han var 7mnd..

har alltid hatt regelmessig syklus...28dgr er nå på dag 31...

noen som vet???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er vanlig at den ikke er regelmessig. Mange få vel ikke tilbake mensen før etter flere måneder. Selv begynte jeg på zerasette minipiller 6 uker etter fødselen. Fikk ikke noe mens før etter 6 mnd men etter da kom den i hytt og gevær. Tror det er bivirkningene med den type minipiller. Har gått på dem helt frem til beg i juni. Amma mini helt til hun var 17 mnd.

Skrevet

tok nesten 1 år før eg fikk mensen igjen etter fødselen og den var ikkje regelmessig i det hele tatt...

tok p-sprøyta i november i fjor ogsliter med å få regelmessig mens IGJEN:( uff.. hehe

Skrevet

Min er 22 måneder og mensen ha kun vært tilnærmet regelmessig de to siste månedene her. Det kan med andre ord ta laaaaang tid:(

Skrevet

det høres jo lovende ut:(:(

huuummm..

off...jaja må vel bare smøre meg me tolmodighet:/

Skrevet

Fikk tr tilbake da snuppa var 6 mnd. Hun er nå 14 mnd. Har hatt nokså uregelmessige sykluser til nå. Mest at det har gått lengre tid enn 28 dager. Men har nå tatt ut spiralen (kobber), så blir jo interessant å se hva som skjer videre...

Tror man har eggløsning som vanlig, bare at fasen mellom tr og eggløsning blir lengre. (muligens pga undertrykte hormoner som følge av amming??) Bare min teori da...

Skrevet

Med første datteren min, fikk jeg mensen tilbake 5 uker etter fødselen og regelmessig mens fra den dagen, til tross for at jeg fullammet. Med barn nr to kom mensen tilbake etter 4 uker og regelmessig syklus fra da, men dette varierer nok fra person til person...Amming har hvertfall ikke hindret at mine sykluser kom fort i gjenge igjen

Skrevet

Ja, ikke sant:( Men de fleste er hakket mer regelmessige litt før meg tror jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...