Gå til innhold

skal si dem har det travelt på småtroll...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er allerede i full gang med å plannlegge hvilke sko og hvor mange sko barna skal ha til høsten... og ikke minst nå kommer klærna til høsten;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja uff, det er jo umulig å snakke fornufting med fruene der inne.

Det er forumet for de "perfekte" mødrene som har brukt et halvt år og flere tusen kroner på å pusse opp et barnerom som ungen høyst sansynlig ikke kommer til å bruke før det er rundt året, de som planlegger dåp og faddere i god tid før babyen er født, har hndlet inn hver eneste ting en baby kan komme til å trenge, før den er født, strikker klær selv eller kjøper dyre merkeklær fordi de vil ha "kvalitetsklær". Og som, uansett om de prøver, ikke greier å snakke om noe som helst annet enn babyer. Altså mødrene som har ventet utålmodig et halvt liv, med vibrerende eggstokker, på å bli gravid!

Nei, fysj og fysj. Styrer unna det forumet!

Skrevet

hvilket av småtroll-forumene er det dere mener?

Bare lurer altså, så jeg vet hva jeg skal styre unna som dere sier.

Skrevet

Hmm.. Er det så ille der da? Jeg har ikke vært der kjempemye, men har ikke fått det inntrykket. Kanskje det heller karakteriserer at de er litt usikre i mammarollen?? Derfor alt må planlegges så veldig og man må høre med alle andre hele tiden??

Ellers så blir jeg vel kanskje sett på som en av de der perfekte da siden jeg ikke har lagt merke til problemet.

Men altså barnerom er fortsatt ikke klart selv om hun er ett år, hun har et rom men det er ikke veldig fikset opp. Fadderene var planlagt i goood tid fra samboeren sin side, men jeg hadde de ikke klare før rett før dåpen. Dåpen ble planlagt mellom fødsel og dåpen et sted. Det meste vi har er arvet, senga var ikke på plass før etter at jenta var født fordi den ble malt først av en tante. De fleste klær er gaver eller handlet på HM og ellers på sabla gode tilbud. Blir kanskje mye babysnakk, men jammen godt når det kommer noen på besøk så man kan snakke om andre ting og. Og jeg hadde ikke rukket å vente på noe baby enda, var absolutt ikke med i tankene på en god stund.

Så ikke ta alle under en kam da;-) Føler meg nemlig ikke perfekt om jeg er der litt jeg altså.......

Skrevet

1-2 ja, da er det ikke rart jeg ikke har fått med meg det her. Skal snart over dit da;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...