Gå til innhold

Flere som gleder seg til gullungen skal i bhg?


petite fleur

Anbefalte innlegg

Trodde aldri jeg skulle si det, men guri som jeg gleder meg til sønnen min begynner i barnehage! Samboeren min har vært sengeliggende pga ryggen i 2 lange måneder nå, og jeg gjør ALT selv. På toppen av det hele har gutten min vært forkjølet i over 1 mnd, og sover dårlig om nettene pga det.

 

I tillegg har han begynt med hissige gråteøkter hver dag som varer 1-2 timer. Jeg er totalt utslitt, selv om jeg legger meg senest kl 21 om kveldene. Får likevel bare 4-6 timers søvn siden gutten har begynt å våkne så ofte om natta....før sov han jo fra 19-07....

 

Var hos legen fordi jeg trodde jeg hadde jernmangel (konstant trøtt og sliten mm), men hun sa at jeg var rett og slett bare sliten.

 

Så JA, nå er jeg klar for å begynne å jobbe og gjøre noe annet enn å stagge en meget vilter gutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, ser nå at det ble DET syteinnlegget....ja ja, det er jo sant. Godt å kunne klage litt også ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg skjønner!!!! Her har det vært en aktiv krabat i hele sommer, og jeg er gravid igjen... så jeg har forståelse for hva du mener :-)

Når begynner dere i barnehagen? Hvordan er det med dere alle nå????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he,endelig noen som svarte på innlegget mitt, takk takk! :-)

 

Samboeren min er fortsatt sengeliggende, 3 måneder i dag siden han fikk prolaps. Jeg begynte å jobbe for en uke siden, og det var bare helt FANTASTISK :-D Trengte virkelig å gjøre noe helt annet, og selv om det er hektiske dager på jobb, er det en helt annen slitenhet jeg har nå. Jeg måtte faktisk flytte hjem til foreldrene mine for en periode, jeg var så sliten.

 

Gutten min begynner i bhg neste uke, jeg er veldig spent :-) Disse dagene jeg har jobbet har mamma og svigermor passet ham, og det har gått helt fint. Tror nok det kommer til å gå fint i barnehagen også.

 

Kan ikke være så enkelt med en liten krabat pluss en liten en i magen alltid, nei, da er det fint at man har barnehage:-) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. Jeg skal ikke ha han i barnehage før neste høst, og er egentlig glad for det.. MEN jeg skjønner hva du mener... Jeg har jo to eldre søsken som trenger meg + en syk mann (føler det blir 4 barn ) og minsten er kjempe aktiv !!! Snill og blid, men VELDIG aktiv, og jeg får ikke gjort noe mens han er våken.. Ikke sånn bestemødre som stiller opp så veldig heller.. Så noen ganger er jeg kjempe sliten... Koser meg også.. men hadde vært godt med en liten pause av å til bare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, jeg legger meg langflat for deg som har syk mann OG 3 barn! Hektisk er vel bare forbokstaven.....

 

Lillegutt hadde første tilvenningsdag i bhg i går, han var veldig forkjølet og derfor litt innesluttet og tok lett til tårene. Vanligvis er han jo ei sol når det er fremmede til stede, veldig kontaktsøkende og sjarmerende, men nå er han så sylta at han orker ikke skru på sjarmen :-) Ellers gikk det bra, spent på hvordan det går i dag.

 

Ellers må jeg si at jeg gledet meg jo sånn til han skulle i bhg, men nå som det faktisk skjer, merker jeg at det river og sliter i meg....Kan virkelig disse fremmede menneskene ta ordentlig vare på min lille skatt????!!!! Jeg er splittet her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...