nettigull og Lenora lille.. Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Lille snuppe lura mi har nå fått et øre som står veldig ut, er så redd for at det skal bli verre.Selv så jeg ut som en apekatt da jeg var lita, foreldrene mine gjorde ikke noe med det før jeg var 8 år. Så nå lurer jeg på om det nytter å teipe øret?Jeg har prøvd med plaster en gang men det funket dårlig..jeg vil jo helst unngå at hun blir mobbet eller må ta en operasjon når hun blir eldre. Er det noen her inne som har teipet ørene till sine små ? og hva brukte dere ?
petite fleur Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Jeg har aldri hørt om at noen har teipet ørene på den måten. Jeg hadde selv utstående ører, opererte de inn da jeg var 16. Høres jo fryktelig ubehagelig ut å gå med tape på øret 24/7, ville ikke gjort det. P.S. Jeg ble aldri mobbet selv om jeg hadde utstående ører :-)
nettigull og Lenora lille.. Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2008 heldig du da, jeg ble veldig mobbet.jeg brukte å prøve å gjemme de bak håret mitt men det nyttet ikke,ørene sto rett ut!!ikke noe artig nei..
Lille`mor & lillebøll Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Trodde de som hadde prob med utsående ører ble som regel opperert før skolealder.(?) Snakk med din lege om det.
nettigull og Lenora lille.. Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2008 er det ingen her som har teipet ørene til babyen.synes jeg leser over alt at noen har teipet ørene ..hehe..
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #6 Skrevet 16. juli 2008 Søsteren min tapet ørene til datteren sin. Hennes ører ble fine etter en GOD stund med tape, men du må begynne tidlig før brusken blir "hard" i øret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå