Gå til innhold

Tips om gode stellebager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må snart kjøpe en, men er veldig usikker på hva slags detaljer og funksjoner den burde ha siden jeg har null erfaring med sånne. Venninna mi har en Skip Hop Duo Canvas og er veldig fornøyd med den, men jeg vil gjerne kunne sammenligne med andre før jeg bestemmer meg.

Er det noen som har noen gode forslag? Hva har dere kjøpt, og hva kan jeg forvente å måtte betale for en bra en?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt idag. Har endelig funnet en stelleveske som oppfyller de fleste kravene mine.

Kjøpte den på Babyshop, merket heter Gaia&co. Føler at jeg kommer bli veldig fornøyd med den=)

Skrevet

Takk for svar! Kan jeg spørre deg om hva kravene dine var, da? Jeg vet ikke helt hva en stelleveske burde inneholde.

Skrevet

Jeg har kjøpt teutonia stelleveske og måtte betale 599,-

Den er romslig og har flere rom sånn at det ikke blir rotete. Når du skal stelle babyen (vekke fra hjemmet) så blir "lokket" til stellevesken underlag som babyen ligger på...også har du god tilgang til bleier, kremer etc.

se bilde på: http://www.teutonia.de/index.php?id=718

Skrevet

Takk for tipset! Den var fin, og passer for menn også. Funksjonen med å brette ut lokket var lurt. Flere rom er sikkert lurt sånn at man slipper å lete lenge etter ting.

Skrevet

Kva bør ein stellebag "inneholde" i grunn? Kva må ein ha plass til og sånn?

(syntest det passa å spørre i dinna tråden, sidan det var litt same spørsmål som HI hadde)

Skrevet

Kravene mine var bla. mange lommer, er det for få blir det fort vanskelig å finne ting. At den hadde skulderrem. At det ikke var sån klassisk stelleveske 'look' på den. At stelleunderlaget var løst og ikke sån som er integrert i lokket(blir så klønete synes jeg). Det var vel basiskravene mine.

Denne er detjeg har kjøpt, men en annen farge. Fargen heter champagne. Utroligt lekker denne

Skrevet

Hei! Jeg vet ikke hva du setter som kriterier til stellebag heller. Men jeg har kjøpt emmaljuna vognen og også kjøpt stellevesken som tilhører emmaljunga. Synes den er romslig, masse lommer og har sånn "kladd" man kan legger under når man skifter bleier.

Skrevet

Lykktreff: Ja, den var veldig fin! - Særlig den med det geometriske mønsteret. Hvis jeg velger SkipHop kan jeg få en venninne til å sende en fra USA, så da blir det heldigvis billigere.

Blueberry: Takk for godt og fyldig svar! Jeg har, som sagt, ingen erfaring med stellevesker, og setter derfor stor pris på andres innspill og vurderinger.

Lacey: Jeg vurderer å kjøpe en Skip Hop, og tror de har en sånn kladd-pad man kan legge babyen på. Men det er sikkert greit å ha en som matcher vogna også. Hm.. Ikke så lett, dette. :-)

Skrevet

Hei,,

Jeg har handlet Teutoina barnevogn, og stellevesken i samme merket..

Den er prakisk og fin også...

Jeg mener den kostet 600 kr,,

Skrevet

Jeg liker også den med sirklene, og såklart er den noen dollar dyrere enn de andre :-S Jeg har familie i USA, så skal nok få til litt "rabatt" :-)

Bruker du helst eBay eller Kiwi-kid? Eller en annen nettbutikk?

Skrevet

Jeg fikk min idag:)

Den har jeg bestilt fra Ellos av alle plasser. Fikk tips på den fra en her inne. Er kjempe fornøyd med den:)

Masse plass til alt mulig, fin og billig i forhold til mangen andre jeg har sett på.:) Betaler under 300 kr for den og er kjempe fornøyd. Vurderer på å kjøpe den i andre farger:)

Skrevet

Mamacita,

300 var slett ikke verst! Har du noen link til den du kjøpte? Jeg visste ikke at Ellos hadde stellevesker engang.

Skrevet

Vi har en Skip Hop som har fungert helt topp!

Får nå nr to veldig tett på nr 1, og har kjøpt en dobbel Skip Hop for å få plass til alt til begge to.

Den har glidelåslommer til mobil, lommebok, penn, smokker, halsbranntabletter og alt det der....

Stor lomme med plass til bleier og våtservietter. Stellematte følger med - greit at den IKKE sitter fast i selve veska - letter å kaste i vaskemaskinen. Dog stemmer jeg for flanellskluter med til underlag - mye mer praktis enn alle underlagene som følger med i alle veskene! Og de går rett på kokvask om uhellet er ute... :)

Ellers er det plass til flasker og mme i egne lommer, vannflaske til mamma i egen holder og stor plass til klær ++ nedi selve baggen.

Den gangen jeg lette fant jeg ikke noe som kunne måle seg.

Tror den koster rundt 1000,-. Sjekk www.alexi.no eller www.lilleprinsen.no.

Skrevet

MummyAgain,

Det høres veldig bra ut. Det er sånn info som det jeg trenger å få vite når det gjelder valg av stellebag, og utifra det du forteller så tror jeg kanskje jeg kommer til å velge SkipHop jeg også. Noe annet jeg liker med dem er at de er ujålete og mer kjønnsnøytrale sånn at samboeren min også kan ha den med seg uten å føle seg dum.

Takk for svar!

Skrevet

Petunia Pickle Bottom har sinnsykt kule stellevesker :-)

Skrevet

Jeg har og vurdert ellos sine, syns de ser kule ut :o)

Skrevet

Denne har jeg kjøpt, fordi den har alt også isolert rom til mat - veldig praktisk, stor og rommer det meste - samt at den har separate rom, så ikke alt flyter rundt

http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=8291&productId=214106&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

Stelleveske, stor modell

Meget anvendelig stelleveske om du skal være borte hele dagen. Praktisk med midtrom som kan åpnes hele veien og fungere som stelleunderlag. Innerrom med isolering slik at maten holder seg. 2 belglommer med klaff på forsiden + 1 stort rom med glidelås på baksiden for alt som bør være lett tilgjengelig. 2 innerrom med glidelås hvorav et spesielt for smokker + mobilrom. Vesken har spenner slik at den kan festes på barnevognen. Skulderrem med bekvem forsterkning. Leveres med stelleunderlag i frotté med plastet bakside. I mikrofiber, 100 % polyester som er lett å tørke av med en fuktig klut. Størrelse: 44 x 29 x 19 cm.

Skrevet

Den første Ellos-linken funka ikke, men det gjorde nummer to. Den var ganske fin, ja! Takk for tipsene! :-)

Skrevet

Bare koselig:)

Jeg har allerede fylt min med små bleier og stelle ting:)

Fikk helt tårer i øynene når jeg så de små bleiene! ha ha ha Må jo le litt av meg selv:) Gleder jo meg sånn:)

Skrevet

Ha ha. Jeg vet hvordan det er! Jeg arvet noen klær fra svigersøstra mi, og begynte å hylgråte da jeg så de bittesmå strømpebuksene hun hadde lagt ved. Jeg gleder meg også utrolig mye, og kan begynne å gråte når som helst når jeg tenker på det. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...