Gjest Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Tristan kom som en rakett søndag 13 juli,kl 1401..riene startet sånn rundt åtte tiden om morgenen,hadde 8 cm åpning da jeg ankom sykehuset kl 1130 ca..etter det gikk det slag i slag intenst og vondt såklart..Jeg presterte å presse han ned i bekkenet på en pressrie så en kan si han kom fort,da hodet var ute satt han seg fast fordi han hadde armen om halsen på en måte,så de måtte vrikke og vri litt,det var ikke noe godt!,men endelig var han der, med sine hele 3834 gr og 50 cm,34 rundt hodet..alldeles nydelig:)) og dette 2 uker før termin ...Ingen rifter ingen sår,bare en lykkelig følelse over at det gikk bra denne gangen også!) Dette er min aller siste da! Har nå 4 fantastiske barn,2 jenter og 2 gutter:)) Så nå takker jeg for meg og ønsker dere alle lykke til med de kommende prinser og prinsesser:)) Stooor klem Rebekka
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Gratulerer så mye!!!!! Gleder meg til det er min tur!! Lykke til med den lille..
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 GRATULERER så masse Gleder meg til det blir min tur nå og håper jeg er like heldig som deg at han kommer litt før
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 gratulerer:) hvordan var fødseln nr 4 i forhold til nr 3?
Ella78 m/ A&M Skrevet 16. juli 2008 #6 Skrevet 16. juli 2008 Gratulerer så mye med gutten!! Nydelig navn!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå