Hviteseil Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Vær så snill. Jeg hadde mens dags første 25 juni, EL den 9, og festesmerter den 14 og liten lyserosa blødning den 15 juli. Trodde det var riktig tid for festeblødning jeg. Er ikke festeblødning det samme som implantasjons blødning ? At det befrukta egget fester seg i livmorveggen ? Når en har implantasjons blødning, festeblødning - er en ikke gravid da ?
Alle gode ting er 3:) Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Du kan vel ikke vite med sikkerhet at det var festeblødning før du vet om du er gravid... Kan jo være andre forklaringer, så du bør jo ta en test for å være sikker.. Men det er kanskje litt tidlig ennå..Implantasjonsblødning har jeg aldri hørt om før,så det kan jeg ikke svare på.. Men om det var festeblødning du hadde så er du sikkert gravid.. Lykke til
Hviteseil Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2008 Det var lite, det var minimalt, den kom å morgenen, dagen etter smerter, det var lyserosa. Det var på rette dagen også for festeblødning. Er festeblødning et sikkert tegn på at en er gravid, vet du det ?
småsmurf Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 Vil ikke tro at det er noe sikkert tegn.. Dersom egget faktisk er befruktet, så kan du jo ha en tidlig abort, som gjør at du ikke får en positiv test uansett.. Men lykke til!
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 Hører alle til å ha en festeblødning?? Jeg er 2 en halv mnd på vei...og har ikke lagt merke til noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå