Gå til innhold

Hva gjør jeg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg har søkt om 100% lønnet permisjon istedet for 80%. Har tenkt til å være hjemme et år!

 

Hva gjør jeg? Kan jeg ringe NAV og fortelle at jeg har krysset av feil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må du nesten spare 20% av utbetalingen til du skal ut i ulønnet perm. Om du allereda har søkt og begynt på permisjonen får du ikke forandret på det.

Skrevet

Jeg hadde tatt en telefon til NAV å fortalt at du tror du har krysset feil, er du heldig så treffer du en hyggelig person som gjør det de kan for å rette det opp :) Det er iallefall verd ett forsøk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...