Anonym bruker Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Tror jeg har søkt om 100% lønnet permisjon istedet for 80%. Har tenkt til å være hjemme et år! Hva gjør jeg? Kan jeg ringe NAV og fortelle at jeg har krysset av feil?
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Da må du nesten spare 20% av utbetalingen til du skal ut i ulønnet perm. Om du allereda har søkt og begynt på permisjonen får du ikke forandret på det.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Jeg hadde tatt en telefon til NAV å fortalt at du tror du har krysset feil, er du heldig så treffer du en hyggelig person som gjør det de kan for å rette det opp Det er iallefall verd ett forsøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå