Kaimana*prøvernr2* Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Jeg vet jeg bare kan kjøpe meg en graviditets test,så vet jeg svaret...men så vil jeg ikke det heller før jeg må! hadde siste mens 2.juli den varte i to dager,vanlig blødning,faktisk,kanskje litt kraftigere enn jeg pleier,men etter to dager var den ferdig... Nå er jeg i den mest fruktbare perioden,men fra lørdag 12,så har jeg vært så rar i magen,nesten litt sånn små kvalm,ikke blir jeg noe bedre heller,men jeg spyr eller brekker meg ikke. I går hadde jeg kjempe vondt i magen,akkurat som eggløsning,men kjempe intenst på høyre side. Kvalmen sitter litt langt oppe i magen... noen som vet om dette er symptomer? Jeg har ikke ømme bryster,men noen blodårer som er blitt ganske markerte. Forventet mens er 30.juli Fork this post
Kaimana*prøvernr2* Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 16. juli 2008 var det ingen som kan gi meg noen svar..... *piss på pinnen*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå